۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

فرکی: شایسته باخت نبودیم

دی اسپورت: سرمربی تیم سایپا گفت: فوتبال است و اگر موقعیت ها را استفاده نکنیم. محکوم به شکست هستیم.
کد خبر: ۵۴۳۴۱

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، حسین فرکی در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش مقابل صبا اظهار داشت: ما امروز متاسفانه یک بار دیگر در قم و در برابر صبا سه امتیاز را از دست دادیم. این تا حدودی قابل پیش بینی بود اما شایسته باخت نبودیم. فوتبال است و اگر موقعیت ها را استفاده نکنیم. محکوم به شکست هستیم.

وی ادامه داد: امروز شکست خوردیم به خاطر اینکه خودمان نخواستیم پیروز شویم صبا شرایط میزبانی و انگیزه بالایی داشتند برای پیروزی. آنها از اندک موقعیت های خود استفاده کردند و روی اشتباه خط دفاعی ما که به آنها تاکید کرده بودیم مراقب باشندبه گل رسیدند. تنها کسی که هنر این نوع گل زدن ها را دارد خود  عنایتی است. عنایتی باید درس خوبی باشد برای برخی فوتبالیست های جوان ما  که قدر موقعیت های خودشان را نمی دانند. جا دارد به تیم صبا تبریک بگویم. درباره تیم خودمان هم می توانم بگویم یک دل بودیم و تلاش کردیم اما جایی که باید نتیجه را تغییر می دادیم. خوب عمل نکردیم. در نهایت تغییر تاکتیک دادیم اما گل نزدیم. 

فرکی درباره داوری خاطرنشان کرد: درباره داوری حرفی نمی زنم اما به نظرم در این بازی تیم داوری اشتباهاتی داشت. باید بازی را ببینم و چند صحنه که مشکوک به پنالتی بود را نگاه کنم. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. ما چند مورد اشتباه داوری به ضررمان شد.

وی افزود: من درباره بازی جوانمردانه و اتلاف وقت حرف دارم. در تیم صبا چند مورد اتلاف وقت را دیدم .

فرکی گفت: حریف ما 11 بازیکن دفاع می  کرد. وقتی خود ما هم حمله می کنیم عملا 17، 18 بازیکن در یک نیمه هستند. روزنه ای نمی ماند. تنها راهی که می ماند بازی مستقیم است. ما باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم. اگر گل می زدیم شرایط صبا فرق می کرد و باز می شد و ما به هدف مان زودتر می رسیدیم.



ترند های روز