۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
بلد نیستیم اتلاف وقت کنیم

مرفاوی:خدا را شکر به مردم قم هدیه دادیم

دی اسپورت: سرمربی تیم صبا گفت: من دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که هدف مان پیروزی است.
کد خبر: ۵۴۳۴۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از مسابقه تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: خداراشکر می کنم در این عید سعید عیدی ناچیزی را به مردم قم هدیه کردیم. انشاالله که این هدیه را از ما بپذیرند. من دیروز در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که هدف مان پیروزی است.

وی افزود: ما برابر سیاه جامگان هم بازی خوبی انجام داده بودیم برابر ذوب آهن بازی خوبی انجام دادیم ما هفته به  هفته پیشرفت کردیم و امروز با توجه به پیشرفتی که داشتیم سعی کردیم سه امتیاز باز ی را به دست آوریم در نیمه اول بچه ها منطقی بازی کردند تیم حریف هم تیم خوبی بود سه بازیکن خارجی داشت از نظر مهره شرایطش با ما فرق می کرد.

سرمربی صبا تاکید کرد:در نیمه اول به یک گل رسیدیم اما نیمه دوم حریف به دنبال جبران بود ما مقداری دچار استرس شده بودیم چند هفته برد نداشتیم هفته قبل هم بازی برده را مساوی کردیم. بچه  های ما یک مقدار عجول بودند و به هم پاس نمی دادند و همین مساله برای ما مشکل ساز شد. حتی روی نیمکت ما هم استرس وجود داشت. این موضوع باعث شد تیم عقب بیاید. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. و روی ارسال های آنها واکنش نشان دادیم. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود و انشاالله در بازی های آینده هم نتایج و عملکرد خوبی داشته باشیم.

مرفاوی بیان داشت: ما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و برنامه داشتیم بازیکنان کلیدی آنها در کناره زمین را از کار بیندازیم. در ادامه سعی داشتیم از کناره ها حمله کنیم و خداراشکر به گل رسیدیم. 

وی درباره برنامه صبا در تعطیلات و همچنین شرایط این تیم در جام حذفی اظهار داشت: ما فردا ریکاوری می کنیم پنجشنبه و جمعه تعطیل هستیم و از شنبه کارمان را ادامه می دهیم. ما در جام حذفی کار آسانی نداریم. جام حذفی جام شگفتی هاست و تیم هایی می آیند که تیم های لیگ برتر را شکست می دهند. نفرات ما طوری هستند که می توانند در این جام موفق باشند. ما می خواهیم قدم اول را در  جام حذفی محکم برداریم. 

مرفاوی گفت: ما بین نیمه فرم بازی سایپا را برای بازیکنان مان تشریح کردیم. تشخیص داده بودیم که آنها به بازی بلند روی بیاورند. همه راه ها را بستیم منتهی استرس بردن ما را اذیت کرد. ما اگر راحت تر بودیم حتی می توانستیم به گل های دیگر برسیم. من فکر نمی کنم بازیکنی از تیم ما اتلاف وقت کرده باشند.حامد لک وقتی آمد به زمین مشکل کمر داشت و دکتر تیم به او اسپری زد تا بتواند ادامه دهد. ما بلد نیستیم که اتلاف وقت کنیم.



ترند های روز