۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
درگفتگو با دی اسپورت؛

قاسم سیانکی :شهرداری کاشان از مدعیان صعود است

دی اسپورت :در مقابل شهرداری فومن با اسکلت کامل به میدان می رویم و اگر بدشانسی هایی فوتبال به سراغ ما نیاید به امید خدا برنده این دیدار خواهیم بود.
کد خبر: ۵۴۳۶۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" تیم فوتبال شهرداری کاشان با هدایت قاسم سیانکی در هفته سوم لیگ دسته دوم دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی شهرداری ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید، به همین بهانه به سراغ مربی بااخلاق این تیم یعنی قاسم سیانکی رفتیم و در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرداری کاشان با وی به گفتگو پرداختیم.

 

بازی با شهرداری ارومیه چطور بود ؟


بازی سنگینی مقابل شهرداری ارومیه انجام دادیم ، در نیمه اول تیم ارومیه ای بهتر ظاهر شد ولی در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم به خود آمدند و  نبض بازی را در میانه میدان در دست گرفتند و توانستند چندین موقعیت تک به تک بدست آورند که اگر در زدن ضربه آخر دقت می کردند مطمئن باشد با نتیجه بهتری مقابل تیم شهرداری پیروز می شدیم و در هر صورت خدا را شاکرم که توانستیم با سه امتیاز شیرین به کاشان برگردیم .

 

بازی مقابل شهرداری فومن را چطور پیش بینی می کنید ؟


شهرداری فومن یکی از تیم های خوب گروه ما است . از بازیکنان با تجربه ای بهره می برد ،فیلم بازی این تیم را دیده ام و  ولی ما در این بازی فقط به دنبال سه امتیاز هستیم و اگر بدشانسی هایی فوتبال به سراغ ما نیاید به امید خدا برنده این دیدار خواهیم بود.

 

این سه هفته ای برای کاشانی ها چطور  گذشت ؟

  سه هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشتم ، در هفته اول فقط با 14 بازیکن به شوشتر اعزام شدیم و در هوای گرم این شهر به میدان رفتیم ، این درحالی بود که 7بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و این روند تا بازی مقابل ارومیه ادامه داشت و اگر خدا کمک کند در مقابل شهرداری فومن با اسکلت کامل پا به مسابقه خواهیم گذاشت.

 

از عملکرد مدیریت باشگاه راضی هستید ؟

به جرأت می توانم بگویم در بدترین شرایط داریم کار می کنیم ولی مدیریت باشگاه با تمام توان به دنبال حل کردن مشکلات هستند و امیدواریم که تا قبل از بازی با فومن مقداری از قرار داد بازیکنان داده شود تا انگیزه بازیکنان پرتلاش تیم بیشتر شود و با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

 

مدعیان گروه شما؟

با توجه به اینکه چندین سال است که در لیگ دو مربی گری می کنم به نظرم گروه سه گروه مرگ هست و تیم های شهرداری بندرعباس ،شهرداری ارومیه ،شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر و شهرداری فومن جزو رقبای اصلی ما هستند ولی ما هم تمام تلاش خود را برای صعود به دور دوم انجام خواهیم داد و با تمام قدرت در مسابقات آینده شرکت خواهیم کرذ.

 

صحبت پایانی ؟

 

از تمامی هواداران کاشانی که تیم محبوب شهرشان را دوست دارند تقاضا می کنم که از نماینده کاشان حمایت کنند و همچنین از مسئولین و مدیریت باشگاه می خواهم با تمام توان به فکر حل کردن مشکلات تیم باشند تا خدایی ناکرده تیم دچار بحران نشود.

 

 

گفتگو:حامد اسدپور

 




ترند های روز