۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

ادینیو: من گل‌نزن نیستم

 دی اسپورت:مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی امیدوار است تیمش در هردوجام به عنوان قهرمانی برسد؛ او به آینده بسیار خوش‌بین است و اعتقاد دارد هنوز هم می‌تواند آقای‌گل شود.
کد خبر: ۵۴۴۶۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی امیدوار است تیمش در هردوجام به عنوان قهرمانی برسد؛ او به آینده بسیار خوش‌بین است و اعتقاد دارد هنوز هم می‌تواند آقای‌گل شود.

 لوسیانو ادینیو درباره پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان، عدم گلزنی خود، انتقادهایی که از او می‌شود و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

با تمرکز بالا سیاه جامگان را بردیم

 

بازی خیلی خوبی مقابل سیاه جامگان انجام دادیم. با تمرکز بالا به مصاف حریف رفتیم و از ابتدا می خواستیم بازی را ببریم. در این مسابقه عالی بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که دروازه بان حریف مانع گل شدن این فرصت‌ها شد. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و با نتیجه ای خوب بازی را بردیم. اکنون باید این روند را ادامه دهیم و صدرنشین بمانیم.

 

ادینیو گل نزن نیست

 

من دو گل زده‌ام و دوست دارم باز هم گل بزنم. برای من اول از هرچیز برد تراکتور اهمیت دارد، بعد خودم گل بزنم؛ اما انکار نمی کنم که دوست دارم گل بزنم. دیروز من دو شوت عالی زدم اما دروازه بان حریف گرفت. اگر این توپ ها وارد دروازه می‌شد دیگر به من نمی گفتید ادینیو گل نزن است. ضمن اینکه من نیمه دوم به زمین آمدم و فقط 30 دقیقه بازی کردم.

 

انتقادها را قبول ندارم

 

هرگز قبول ندارم افت کرده ام. من از نظر بدنی، ذهنی و آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم و اینکه چند بازی گل نزدم، دلیل خوبی برای این نیست که بگویید ادینیو افت کرده است. من کاری به انتقادها ندارم و کار خود را انجام می دهم. با قدرت جلو می روم و تلاش می کنم تا بتوانم با تمرکز بالا گل بزنم.

 

فاصله با صدرجدول گلزنان ندارم

 

من اول فصل گفتم آقای گل می‌شوم و هنوز هم حرفم را تکرار می‌کنم. به جدول گلزنان نگاه کنید. ترابی، ایرانپوریان و بیت سعید فقط 4 گل زده‌اند. من با دو سه بازی می توانم به صدرجدول گلزنان برسم و آقای گل شوم. هنوز زمان زیادی باقی مانده و شک ندارم در بازی های آینده همه چیز درست می‌شود.

 

قلعه‌نویی نگفت چرا گل نمی زنی؟

 

قلعه‌نویی چیزی به من نگفت که چرا گل نمی‌زنم. او همیشه تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای بازیکنانش رقم بزند و من نیز سعی می کنم به نظراتش گوش کنم تا موفق شوم. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و امیدوارم در آینده گل هم بزنم. هرچند که تاکید می کنم در زمین فوتبال اول خوب بازی کردن اهمیت دارد و بعد گلزنی.

 

حاتمی، برادرم است

 

با فرزاد حاتمی خیلی راحت هستم. او مانند برادرم است. من و فرزاد هماهنگی خوبی در خط حمله داریم و برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می کنیم.

 

قهرمانی در هر دوجام

 

تراکتور جام حذفی را جدی می‌گیرد. بعد از دو روز استراحت برای موفقیت در جام حذفی تمرین می‌کنیم. انشاءالله بتوانیم موفق باشیم و به مرحله بعد برسیم. هواداران تراکتورسازی خیلی دوست دارند تیمشان امسال قهرمان شود و ما سعی می کنیم در هردو جام این موفقیت را به‌دست آوریم.

 

 

منبع:ورزش سه