۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

پولادی تنها ایرانی حاضر در پوستر لیگ ستارگان

دی اسپورت:مسئولان برگزاری رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر از پوستر جدید مسابقات رونمایی کردند که تصویر یکی از لژیونرهای ایرانی نیز در بین ستاره ها دیده می شود.
کد خبر: ۵۴۶۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مسئولان برگزاری رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر از پوستر جدید مسابقات رونمایی کردند که تصویر یکی از لژیونرهای ایرانی نیز در بین ستاره ها دیده می شود.

 مهرداد پولادی ملی پوش سابق ایران که چند سالی می شود پیراهن الشحانیه را برتن می کند در بازگشت دوباره با این باشگاه به لیگ ستارگان قطر به عنوان ستاره اصلی آبی پوشان در بین 12 ستاره این فصل انتخاب شد.

 

مسئولان برگزاری رقابت ها هر سال پوستری با حضور چهره های سرشناس تیم های حاضر طراحی و رونمایی می کنند که این بار برخلاف سال های قبل تنها یک ایرانی در بین ستاره ها دیده می شد و آن هم کسی نبود جزء مهرداد پولادی که به خاطر مشکلات خدمت سربازی نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.

 

در این پوستر به جای اشکان دژاگه در العربی از لوئیس خیمنز بازیکن دو رگه شیلیایی- فلسطینی به عنوان ستاره این تیم استفاده شده تا جدایی کاپیتان دوم ایران از باشگاه قطری جدی تر از همیشه به نظر برسد.

 

 

منبع:ورزش سه