۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
سه امتیاز ضروری

پیش بازی بادران تهران-نفت مسجدسلیمان

دی اسپورت: در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور بادران تهران، میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۶۶۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، در هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور، عصر فردا بادران تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه اکباتان تهران میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.


بادران تهران

بادران تهران از 7 بازی گذشته دو پیروزی، سه تساوی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده و با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. بادران که پس از ناکامی در صعود به لیگ دسته اول با خرید امتیاز پارسه تهران خود را لیگ یکی کرده است، تیم بسیار قدرتمندی نشان داده که با حضور میثاقیان بر روی نیمکت این تیم و خریدهای خوب این تیم در فصل نقل وانتقالات انتظار حضور این تیم در بالای جدول می رود. امری که پس از گذشت هفت هفته از لیگ هنوز تحقق نیافتاده است. البته تغییرات گسترده در این تیم نیاز به زمان دارد. اما باید میثاقیان و شاگردانش در نظر داشته باشند که از دست دادن امتیازات ابتدای فصل بادران را از صعود به لیگ برتر دور خواهد کرد.

 


 تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

در آن سوی میدان نفت مسجدسلیمانی قرار دارد که پس از شروع خوبی که در ابتدای فصل داشتند در چهار هفته گذشته بر روی نوار تساوی گام برداشته و با 10 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته اند. دو پیروزی، چهار تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان سهراب بختیاری زاده است. نفتیها که از تیمهایی بودند که اردوی آماده سازی خوبی در پیش فصل داشتند توانستند در بازیهای ابتدایی موفق عمل کنند اگر چه بردن ایرانجوانی که دوروز تشکیل شده بود و فجری که حال و روز خوشی ندارد هم کار بزرگی برای این تیم نبود. اما رفته رفته نفتیها نتوانستند عملکرد خود را در ادامه مسابقات نگهدارند. کار به جایی رسید که در هفته گذشته علیرغم بازی خوب شاگردان بختیاری زاده، صدای اعتراضاتی اگرچه زودهنگام نسبت به نتایج این روزهای تیم نفت شنیده شد.

دوتیم برای اولین بار رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

محمود تیغ نورد و مصطفی نوروزی بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان عصر فردا در مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده وحید کاظمی، میریعقوب حجتی، علی احمدی و مجید محمدی خواهد بود.

 


پیش بازی بادران تهران-نفت مسجدسلیمان