۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
مالک تیم شهر باران تهران:

موفقیت بازیکنان در گرو تعهد و اراده می باشد

مالک تیم شهر باران تهران گفت: اراده و تعهد بازیکنان موجب پیگیری مداوم هدفشان می شود و همچنین تعهد به برتری، بازیکنان را قادر می سازد به موفقیتی که به دنبالش هستند برسند.
کد خبر: ۵۴۷۰۶

جواد تارپور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد: شهر باران تهران در هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت.

وی افزود: دیدار دو تیم شهر باران تهران و قشقایی شیراز از ساعت 15:30 روز شنبه 3 مهرماه در ورزشگاه دخانیات تهران برگزار خواهد شد.

مالک تیم شهرباران در مورد میزان رضایتمندی خود از عملکرد بازیکنان، بیان کرد: از بازیکنان می‌خواهم در بازی‌هایشان بهتر عمل کنند و هیچکس هم فکر نکند در تیم ما با اسمش و یا با اعتبارش فوتبال بازی می‌کند بلکه همه باید در خدمت تیم باشند چرا که فوتبال یک ورزش 11 نفره و همچنین ترکیبی از حرکات گروهی است و  همه باید در قالب کار تاکتیکی به تیم توجه کنند.

این مسؤول در باب تلاش بازیکنان  برای قرار گرفتن در مثلث صعود خاطرنشان کرد: انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد، قابل وصف نیست و مطمئناً با وجود حریفان سرسختی که داریم راه آسانی برای صعود خواهیم داشت.

تارپور در پایان با اشاره به امر پیروزی در بازی ها، اظهار کرد: اراده و تعهد بازیکنان موجب پیگیری مداوم هدفشان می شود و همچنین تعهد به برتری، بازیکنان را قادر می سازد به موفقیتی که به دنبالش هستند برسند.

انتهای پیام/


گفت‌وگو از: فرزانه حسنی