۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
اختصاصی دی اسپورت؛

بررسی گروه سوم لیگ دسته دوم در هفته چهارم

دی اسپورت:لیگ دسته دوم عصر فردا با برگزاری دیدارهای جذابی وارد هفته چهارم خود می شود.
کد خبر: ۵۴۷۲۳

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛هفته چهارم لیگ دسته دوم در حالی عصر فردا وارد هفته چهارم خود می شود که در حساس ترین بازی های گروه سوم تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر در خانه هف سمنان به میدان می رود؛نیروی زمینی تهران در خانه از پاس همدان رده دومی پذیرایی می کند و شهرداری تبریز در خانه به مصاف شاهین ماهشهر رده سومی می رود.

 

هف سمنان - شاهین شهرداری بوشهر(صدرنشین به دنبال فاصله گرفتن از رقبا)

تیم فوتبال هف سمنان که امسال شانس مجددی را برای حضور در لیگ دسته دوم بدست آورد هفته نخست را با پیروزی مقابل تیم بانی گستر کیش آغاز کرد اما این تیم در هفته دوم در خانه شهرداری تبریز تن به شکست داد هفی ها در هفته سوم در خانه مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شدند تا نتوانند به خوبی از موقعیت میزبانی خود استفاده کنند اما در هفته چهارم هف بار دیگر در خانه باید به میدان برود اما این بار باید رو در روی تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد تیمی که تا به حال در لیگ امسال نه باخته و نه حتی یک گل دریافت کرده است آماری که کار هف سمنان را در خانه اش بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.

شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته نیز از مدعیان صعود به لیگ دسته اول بود هفته نخست را با پیروزی دو بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان جشن گرفت در هفته دوم نیروی زمینی مدعی را در خانه اش متوقف کرد و در هفته سوم به پیروزی اقتصادی یک بر صفر مقابل کارا شیراز دست یافت.شاهین شهرداری بوشهر اما در هفته چهارم باید در خانه هف سمنان به میدان برود که البته با توجه به اینکه شاهین شهرداری بوشهر با گذشت سه هفته هیچ گلی را دریافت نکرده و عنوان قوی ترین خط دفاعی لیگ دسته دوم را یدک می کشد که این مسئله در بازی فردا به کار بوشهری ها خواهد آمد. با توجه به تنگاتنگی رقابت در گروه سوم بدون شک هدف اول شاهین بوشهر صدرنشین در این بازی پیروزی و هدف ثانویه این تیم کسب حداقل یک امتیاز است.

 

نیروی زمینی تهران - پاس همدان(تقابلی حساس و زیبا از دو تیم مدعی در تهران)

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران که با سربازان لیگ برتری خود فصل گذشته نیز یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول بود لیگ دو امسال را با پیروزی پر گل سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد اما دو هفته بعدی برای نیرو زمینی دو تساوی مقابل تیم های شاهین شهرداری بوشهر و هف سمنان در پی داشت و این تیم با 5امتیاز بدست آمده هم اکنون در مکان چهارم جدول قرار دارد نیرو زمینی به خوبی می داند اگر تفکر صدرنشینی و صعود از گروه را در سر دارد باید مقابل پاس همدان رده دومی در خانه پیروز شود چیزی که برای این تیم مدعی خیلی هم سخت نخواهد بود چرا که نیرو زمینی با 5گل زده تا هفته چهارم عنوان زهردارترین خط حمله گروه سوم را از آن خود کرده هرچند نباید غافل شد که پاس همدان نیز تا به هفته چهارم هیچ گلی را دریافت نکرده است.

پاس همدان که فصل گذشته از لیگ یک سقوط کرد امسال با انگیزه خوبی در لیگ دو شرکت کرد انگیزه ای را که کمتر در تیم هایی همچون آلومینیوم هرمزگان و گیتی پسند اصفهان شاهدبودیم. همین انگیزه بالا باعث شده که با دو پیروزی و عدم برگزاری یک بازی تا هفته چهارم در مکان دوم جدول قرار بگیرند اما پاس همدان این هفته در تهران و مقابل تیم مدعی نیروی زمینی که از خط حمله زهرداری نیز برخوردار است کار سختی را خواهد داشت و باید به شدت برای حفظ عنوان بهترین خط دفاعی گروه سوم بجنگد.

بدون شک کسب تساوی نیز برای پاس همدان می تواند نتیجه مناسبی مقابل نیروی زمینی تهران باشد.

 

بانی گستر کیش - کاسپین قزوین(رئیس هیئت باز هم مانع برگزاری می شود؟)

هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه سوم اتفاق جالبی به همراه داشت رئیس هیئت فوتبال کیش در این هفته به دلیل برخی مشکلات با باشگاه بانی گستر کیش اجازه برگزاری بازی این تیم در هفته دوم مقابل پاس همدان را نداد مسئله ای که این شبهه را به وجود می آورد که باز هم آقای رئیس هیئت می تواند مانع از برگزاری دیدار بانی گستر کیش شود یا شاهد برگزاری این دیدار در کیش خواهیم بود.

تیم فوتبال بانی گستر کیش در هفته ابتدایی در خانه هف سمنان مغلوب شد و در هفته سوم نیز در خانه شاهین ماهشهر مغلوب شد تا به دنبال کسب اولین امتیاز خود در هفته چهارم در خانه و البته با اجازه جناب رئیس هیئت باشد.اگر اتفاق خاصی باز هم از سوی رئیس هیئت فوتبال کیش رخ ندهد وبازی بین دو تیم بانی گستر کیش و کاسپین قزونی برگزار شود باز هم کار کیشی ها در خانه ساده نخواهد بودچرا که باید به مصاف کاسپین قزوینی بروند که در مکان پنجم جدول قرار دارد.

کاسپین قزوین نیز لیگ امسال را با یک پیروزی شیرین مقابل کارا شیراز جشن گرفت اما هفته دوم در خانه سردار بوکان مغلوب این تیم پر هوادار شد هفته سوم نیز برای کاسپین یک تساوی خانگی مقابل شهرداری همدان در پی داشت تا این تیم با 4امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گیرد. کاسپین در حالی به مصاف بانی گستر کیش می رود که با توجه به قعرنشینی این تیم شاید به دنبال کسب هر3امتیاز بازی نیز باشد تا خود به جمع بالانشینان جدول اضافه کند.

 

سردار بوکان - کارا شیراز(جدال همسایه های گروه سوم در بوکان)

تیم فوتبال سردار بوکان که سال گذشته در روز آخر در لیگ دو ماندگار شد لیگ امسال را با باخت مقابل شاهین ماهشهر آغاز کرد این تیم پر طرفدار هفته دوم در خانه و در پیشگاه 4هزار هوادارش به یک پیروزی شیرین خانگی مقابل کاسپین قزوین دست یافت و در هفته سوم نیز در خرماپزان هرمزگان به یک تساوی ارزشمند مقابل آلومینیوم این شهر دست یافت.

بوکانی ها که با خیل عظیم هوادارانشان تنور رقابت را در گروه سوم داغ کرده اند عصر فردا از کارا شیرازی پذیرایی می کنند که این تیم همسایه آن ها در جدول است.

رقابت در این گروه آن قدر تنگاتنگ است که بوکانی ها می توانند با کسب پیروزی مقابل کارا حتی خود را به جمع بالانشینان جدول اضافه کنند چیزی که با حمایت هواداران خونگرم بوکانی یقینا قابل دسترسی خواهد بود.

اما کارا شیراز که فصل گذشته توانست به مرحله دوم صعود کند نتایج خوبی را در لیگ امسال کسب نکرده کاکوهای شیرازی در هفته نخست به باخت دو بر صفر مقابل کاسپین قزونی تن دادند هفته دوم مقابل آلومینیوم هرمزگان قعرنشین پیروز شدند و در هفته سوم نیز مقابل تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر مغلوب شدند.حال کارا شیراز باید در هفته چهارم در خانه سردار بوکانی به میدان برود که از حمایت پرشمار هوادارانش سود می برد مسئله ای که کار شیرازی ها را سخت تر از پیش می کند.

 

شهرداری همدان - آلومینیوم هرمزگان(مصاف بندری ها در هگمتانه برای کسب دومین امتیاز)

تیم فوتبال شهرداری همدان که فصل گذشته توانست به لیگ دست دوم صعود کند هفته نخست در دربی همدان مغلوب دیگر تیم همدانی این گروه یعنی پاس همدان شد.اما شهرداری همدان در هفته دوم در خانه دست به کار بزرگی زد و شاهین ماهشهر مدعی را با نتیجه سه بر یک از پیش روی برداشت تا با روحیه حاصل شده از این بازی در هفته سوم نیز کاسپین قزوین را در خانه اش متوقف کند اما در هفته چهارم این تیم باید در خانه از تیم قعرنشین آلومینیوم هرمزگانی پذیرایی کند که به نظر هیچ شباهتی به آلومنیوم قدرتمند چند فصل گذشته ندارد به نظر پیروزی برای همدانی ها در هفته چهارم دور از دسترس نخواهد بود هرچند که هرمزگانی ها می توانند با تجربه خود کار را برای میزبان دشوار کنند.

اما آلومینیوم هرمزگان که به نظر هنوز در شوک سقوط به لیگ دسته دوم فرو رفته هفته اول و دوم را با دو باخت مقابل شاهین شهرداری بوشهر و کارا شیراز پشت سر گذاشت تا هفته سوم نیز در خانه مقابل سردار بوکان متوقف شد کسب تنها یک امتیاز از سه بازی برگزار شده آلومینیوم هرمزگان را به قعرنشین گروه سوم تبدیل کرده که این جایگاه به هیچ وجه در خور این باشگاه با ساختار نیست البته با توجه به بازیکنانی که در ترکیب این تیم قرار دارند به نظر شرایط برای هرمزگانی ها به همین منوال پیش نخواهد رفت و باید دید در کدام بازی و کجای لیگ جرقه بندری ها زده خواهد شد.

 

شهرداری تبریز - شاهین ماهشهر(ماموریت دشوار ماهشهری ها در تبریز برای صدرنشینی)

 

تیم فوتبال شهرداری تبریز که امسال سعی کرده با جوانان بومی در لیگ دو شرکت کند هفته نخست  را با باخت سنگین مقابل نیروی زمینی پشت سر گذاشت اما شاهکار تبریزی ها در هفته دوم و پیروزی مقابل هف سمنان بود در هفته سوم نیز شهرداری تبریز با اینکه تا دقایق پایانی پاس همدان را در خانه اش متوقف کرده بود با یک گل مغلوب این تیم شد تا به سه امتیاز در مکان دهم جدول قرار گیرد اما در هفته چهارم نیز شهرداری تبریز باید خانه از تیم مدعی و با انگیزه شاهین ماهشهر پذیرایی کند که مطمئنا دیدار سختی برای تبریزی ها خواهد بود و باید عملکرد بومی های این تیم را در هفته چهارم و مقابل تیم مدعی شاهین ماهشهر بهتر مشاهده کرد.

اما تیم فوتبال شاهین ماهشهر هفته نخست را با پیروزی مقابل تیم پر طرفدار سردار بوکان آغاز کرد. این تیم در هفته دوم به یک نتیجه مایوس کننده مقابل شهرداری همدان دست یافت و اما در هفته سوم نیز تیم قعرنشین بانی گستر کیش را شکست داد تا با 6امتیاز در مکان سوم جدول قرار گیرد.

شاهین ماهشهر در تبریز و مقابل شهرداری این شهر کار ساده ای نخواهد داشت و به نظر تبریزی ها می توانند این تیم را در شهرشان زمین گیر کنند هرچند ماهشری ها نیک می دانند که با کسب امتیاز در این بازی می توانند خود را در جمع مدعیان حفظ کنند و یا حتی نیم نگاهی به صدرجدول داشته باشند.


هفته چهارم لیگ دسته دوم با برگزاری6دیدار در گروه سوم عصر فردا پیگیری می شود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری