۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

محمود شفیعی:می خواهیم جزو چهار تیم نهایی باشیم

دی اسپورت:شاگردان فیروز کریمی بعد از درخشش در لیگ آزادگان حالا به دنبال شگفتی سازی  در جام حذفی هستند.
کد خبر: ۵۴۹۷۶

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":شاگردان فیروز کریمی که لیگ آزادگان را طوفانی آغاز کرده بودند و از همان روزهای ابندایی در حد و اندازه نام یک مدعی نمایش قابل قبولی را داشتند بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی حالا بایددر اولین گام از رقابت های جام حذفی به مصاف استقلال اهواز بروند.با محمود شفیعی بازیکن متعصب اکسینی ها که معتقد است بازیکنان این تیم با هم یکدل شدند تا در رقابت های جام حذفی شگفتی ساز شوند ،در خصوص شرایط این روزهای زردو آبی پوشان کرجی گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

 

بازی با پارس جنوبی چطور بود برد خوبی کسب کردید؟

بازی سختی بود و دو نیمه کاملا متفاوت را پشت سرگذاشتیم .در نیمه اول به خاطر گرمای هوا زیاد خوب نبودیم و آن طور که باید بازی نکردیم اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد و سوار بازی شدیم ونمایش خیلی خوبی داشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم که به خوبی از آن استفاده کردیم و در یک بازی خارج از خانه با دو گل به پیروزی رسیدیم.

برای جام حذفی چه برنامه ای دارید؟

تمام تلاشمان را می کنیم که حداقل جزو  چهار تیم نهایی باشیم شاید خیلی ها  باورشان نشود اما ما برای رسیدن به این هدف هم قسم شدیم و تیم یک دست و یک دلی داریم و برای هدفی که داریم تلاش می کنیم .برای بازی ها آماده هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم .با قدرت جلو می رویم تا جزو چهار تیم قرار بگیریم و یا حتی فینالیست شویم.





این یعنی تمرکزتان فقط روی لیگ نیست؟

نه اصلا این طور نیست قبل از اینکه لیگ شروع شود آقا فیروز گفتند باید تلاش کنیم تا در هر دو جبهه ای که حضور داریم شگفتی ساز شویم به همین دلیل از همان ابتدا برای جام حذفی برنامه داشتیم.

در لیگ هم که مدعی هستید؟

ما تلاشمان را انجام دادیم که در تمام بازی ها با قدرت ظاهر شویم، با اینکه کار سختی داشتیم و بازی های سختی هم پیش رو داریم . نمی شود از الان چیزی را پیش بینی کرد اما همان طور که گفتم آمدیم که شگفتی ساز شویم.

از شرایط خودت راضی هستی؟

خداراشکر همه چیز خوب است در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و سعی کردم بهترین نمایشم را در زمین داشته باشم .امیدوارم توانسته باشم بازیکن موثری برای اکسین بوده باشم .

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو