۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

تیغ نورد: در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم

کاپیتان تیم بادران: خوب خلق موقعیت می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم/ برای جام حذفی و بازی با گل‌گهر انگیزه زیادی داریم
کد خبر: ۵۴۹۸۰

محمود تیغ‌نورد در مورد آخرین وضعیت این تیم پیش از رویارویی با تیم پاراگ در جام حذفی و همچنین بازی با تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان گفت: همه دیدند که در بازی با نفت مسجد سلیمان چند موقعیت گل‌زنی داشتیم و به چه شکلی آنها را از دست دادیم. دلیل فرصت سوزی ما مقابل حریفان این است که در حال حاضر فشار و استرس زیادی برای گل‌زدن و نتیجه گرفتن روی بازیکنان ما وجود دارد.


وی افزود: دلیل اصلی این فشار هم  به توقعی بر می‌گردد که بازیکنان ما از خودشان دارند. با توجه به پیشینه‌ای که اکثر بازیکنان ما در فوتبال ایران دارند آنها می‌خواهند با اختلاف امتیاز نسبت به سایر تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کنند. ما در بازی خلق موقعیت خوب می‌کنیم اما مشکل اصلی بی‌دقتی در زدن ضربات آخر است. در واقع ریشه اصلی این موضوع به استرس بازیکنان برای زدن ضربات آخر بر می‌گردد که دلیل اصلی آن سطح توقع از خودشان است، به همین دلیل همه آنها تمام تلاش خود را در جریان بازی‌ها می‌کنند.

محمود تیغ نورد +تیم بادران تهران

کاپیتان تیم بادران تصریح کرد: هنوز ابتدای فصل است و تیم‌ها به طور کامل شکل نگرفته‌اند و شک نکنید این جدول تغیرات زیادی خواهد داشت بنابراین ما اگر فقط تمرکزمان را روی تیم خودمان قرار دهیم نتایج خوبی را بدست آورده و متعاقب آن در جدول هم جزء بالانشینان خواهیم شد.

تیغ نورد در مورد دیدار بادران مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ آزادگان و همنین مصاف با تیم پاراگ در جام حذفی هم گفت: جام حذفی را جدی می‌گیریم و به همین دلیل برای گذر از این مرحله با همه توان به مصاف این تیم می‌رویم. در مورد بازی با گل‌گهر هم باید بگویم من 2 سال شاگرد وینگو بگوویچ بودم و تفکرات او را به خوبی می‌شناسم. تیم‌های او منظم در زمین بازی می‌کنند. اما مشکلی که وجود دارد این است که بازی‌های این تیم در چمن مصنوعی برگزار می‌شود که کیفیت مناسبی ندارد البته این مسائل روی انگیزه ما تاثیر نخواهد گذاشت چون می‌خواهیم با شکست تیم صدرنشین گل‌گهر از فشاری که روی ما قرار دارد رها شویم و جایگاه تیم را هم ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/