۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
اختصاصی دی اسپورت؛

امید روانخواه گزینه مربیگری فجرسپاسی

سومین سال از حضور تیم فجر در لیگ دسته  اول می گذرد و تیم زرد پوش شیرازی روزهای بدی را پشت سر می گذراند.
کد خبر: ۵۴۹۸۵

به گزارش " دی اسپورت"،فجر شهید سپاسی در سال اول حضورش در دسته اول نتایج خوبی نگرفت، این تیم در فصل 94-93 پس از سقوط به دسته اول با غلام پیروانی و محمود یاوری، تیمش را به علی اصغر کلانتری سپرد.
کلانتری دو فصل سرمربی فجر باقی ماند و در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند، زردپوشان فصل پیش در حالی که بیشتر نیم فصل اول را در رده اول سپری کردند، در نیم فصل دوم در رده دوم و سوم می نشستند تا اینکه در بازی آخر مقابل صنعت نفت آبادان در حالی که به یک تساوی نیاز داشت بازی را باخت و صعود نکرد.
تیم فجر شهید سپاسی در فصل جاری با بهرام شفیعی شروع کرده و نتوانسته تا هفته هفتم به پیروزی دست یابد و 3 تساوی حاصل کار این تیم تا اینجا بوده است.

جوانی با انگیزه و آشنا:
روانخواه گزینه مربیگری تیم فجر

نتایجی که بدترین نتایج فجر در تمام فصول حضورش در لیگ های مختلف است.  از گوشه کنار باشگاه فجر شهید سپاسی شنیده می شود که این تیم امید روانخواه را به عنوان یکی از گزینه های خود برای جایگزینی بهرام شفیعی زیر نظر دارد.

امید روانخواه فوتبال خود را با تیم فجر شهید سپاسی آغاز کرد و پس از قهرمانی در رده های پایه این باشگاه در لیگ برتر کشور و  حضور در تیم ملی جوانان در تیم بزرگسالان این باشگاه در حد یک ستاره درخشید و به تیم استقلال رفت و میدان های بزرگی دید.

روانخواه گس از مصدومیت و بدشانسی که در فوتبال ایران کم نظیر بود، مجبور شد فوتبالش را به پایان ببرد و وارد دنیای مربیگری شد.

روانخواه پس از گذراندن دوره های مربیگری و مدیریت آکادمی استقلال، این فصل مدیر تیم های پایه برق جدید است و تحول عظیمی، با حضور 3 رده این باشگاه در لیگ برتر و یک رده در دسته یک به وجود آورده است.
به نظر محبوبیت روانخواه،اشنایی با جو باشگاه و طرفدران فجر و دانش گرایی این مربی میتواند راهی برای فرعر فجر از بحرانی باشد که بیشتر از همه طرفداران باشگاه را ناراحت کرده است