۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

الگری: قرار نیست همیشه سه بر صفر پیروز شویم

 دی اسپورت:در یکی از دیدار های روز دوم گروه H، فرداشب دیناموزاگرب میزبان یوونتوس خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۰۸۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":در یکی از دیدار های روز دوم گروه H، فرداشب دیناموزاگرب میزبان یوونتوس خواهد بود.

 ماسیمو الگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

 

فردا کار سختی در پیش داریم؛ باید آرامش خود را حفظ کنیم و روی بازی تمرکز کنیم تا دچار مشکل نشویم. قرار نیست همیشه ۳ بر ۰ پیروز شویم. فوتبال اینگونه نیست. در پایان هر بازی تیم قوی تر پیروز است و ما باید تلاش کنیم آن تیم باشیم.

وی همچنین گفت:

 

۶ بازی در لیگ انجام دادیم و ۱۵ امتیاز کسب کردیم. در برخی بازی ها خوب ظاهر شدیم در برخی آن طور که باید نبوده ایم. هدف ما در هر بازی پیروزی است و برای پیروز شدن باید تلاش کنیم، عرق بریزیم و زحمت بکشیم. بازی خوب مهم تر از نتیجه گرفتن است. اگر خوب بازی نکنیم و با ۵ گل هم پیروز شویم، باز هم باید تلاش کنیم تا به کیفیت مطلوب برسیم.

الگری که تیمش در نخستین دیدار لیگ قهرمانان در خانه متوقف شد افزود:

 

درست است که مقابل پالرمو آن تیم همیشگی نبودیم اما فراموش نکنیم فصل گذشته با دو گل در دقایق ۹۰ و ۹۴ توانستیم ۳ بر ۰ پیروز شویم و فصل قبل از آن نیز با گل موراتا در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی را بدیم. با این حال عقیده دارم بازی را که باید می بردیم، برده ایم و از این بابت مشکلی نیست. هیگواین فردا بازی خواهد کرد. توانایی های او و مانژوکیچ متفاوت است و ما باید به این آگاه باشیم.ما باید بدانیم چگونه از وی استفاده کنیم و همینطور سایر بازیکنان باید توانایی ها و تفاوت های او و ماریو را بدانند.

 

 

 

منبع:وبسایت نود



ترند های روز