۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
اختصاصی دی اسپورت؛

میلاد مرادی:هواداران شهرداری فومن بی نظیرند

دی اسپورت:مهاجم گلزن شهرداری فومن از انگیزه بالای تیمش برای صعود خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۲۷

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛مهاجم گلزن فصل گذشته رهپویان رضوانشهر که سال گذشته موفق شد با 13گل زده آمار بسیار خوبی را برای خودش رقم بزند امسال با عقد قراردادی به تیم تازه لیگ دویی شده شهرداری فومن پیوست و تا به هفته چهارم با3گل زده از انگیزه بالایی برای کسب عنوان آقای گلی برخوردار است.


میلاد مرادی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در مورد لیگ دو امسال و هم گروهی های شهرداری فومن گفت:لیگ دو امسال به نظر سخت است و تیم ها با قدرت تمام در این رقابت ها شرکت می کنند تیم ما نیز از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است که البته در چند هفته ابتدایی به قرعه بدی خورده و سه بازی را در خارج از خانه بازی کرده ایم که این امر کار را برای ما تا حدودی سخت کرده است.

مرادی با اشاره به حمایت پر شور هواداران فومنی اظهار داشت:با توجه به پتانسیلی که تیم ما چه از لحاظ بازیکن؛چه از لحاظ مربی و حتی حمایت پر شور هوادارانمان که واقعا بی نظیر هستند و در تمام دقایق بازی تیم خود را تشویق می کنند برای صعود بسته شده و در هفته های بعدی با جمع آوری امتیازات این را به خوبی نشان خواهیم داد.


مهاجم گلزن فومنی ها در مورد آمار گلزنیش که موفق شده در طول4هفته 3گل به ثمر برساند گفت:گل های من حاصل یک کار تیمی بوده و در واقع برای به ثمر رسیدن یک گل تمام بازیکنان تیم سهیم هستند و من تنها ضربه آخر را به توپ زده ام که باعث شده زحمات همه به بار بنشیند.

وی در مورد هدفش برای کسب عنوان آقای گلی گفت:در درجه نخست موفقیت و صعود تیمم برای من از هر چیزی مهم تر است اما تلاش خود را برای رسیدن به این عنوان ارزشمند خواهم کرد.


مرادی با اشاره به بازی سخت تیمش مقابل سپید رود در جام حذفی عنوان داشت:در جام حذفی مقابل تیم مدعی سپید رود کار سختی را داریم اما تیم از پیش بازنده نیستیم و با تمام قدرت به مصاف این تیم می رویم.


وی همچنان در پایان و با اشاره به بازی آینده تیمش در لیگ دو مقابل بادران نوین گفت:متاسفانه شناخت کافی از این تیم نداریم و نتوانسته ایم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم اما مطمئنا پس از دو شکست غیرخانگی؛ هفته پنجم در شهر خودمان برای کسب هر سه امتیاز مسابقه به میدان می رویم.


میلاد مرادی در پایان اظهار داشت:از زحمات خبرگزاری دی اسپورت واقعا تشکر میکنم که جذابیت خاصی را به لیگ های یک؛دو و سه داده اند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز