۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

احسان پور شیخعلی:شکست مقابل ملوان را جبران می کنیم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال مس کرمان معتقد است تیمش در دیدار برابر ملوان نتوانسته است تمام توانایی های خود را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۵۵۱۳۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":احسان پور شیخعلی هافبک تیم فوتبال مس کرمان که در هفته های گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشته است در رابطه با دیدار تیمش در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل تیم ملوان بندر انزلی گفت:

 

قطعا تیم ما خیلی بهتر از آنچه که در انزلی نشان دادیم می باشد اما متاسفانه در فوتبال روزهایی پیش می آید که یک تیم نمی تواند توانایی های خود را به طور کامل نشان دهد. در دیدار با تیم ملوان متاسفانه این اتفاق برای ما رخ داد اما آنچه که مهم است این است که ما بتوانیم از اشتباهات خود در این بازی درس بگیریم و بلافاصله این شکست را جبران کنیم.

 

وی افزود:خوشبختانه تعطیلی به موقعی نصیب تیم ما شد و با لغو بازی در جام حذفی، بازیکنان ما فرصت استراحت پیدا کردند و این یک اتفاق بسیار خوب برای تیم ما بود و قطعا در ادامه رقابت ها نشان می دهیم که تیم مس شاداب تر شده است.

 

هافبک جوان تیم مس کرمان در خصوص عملکردش در این تیم نیز اظهار داشت:هر زمان که کادر فنی به من اعتماد کند سعی می کنم به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد را در زمین مسابقه با ارائه یک نمایش خوب بدهم.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت:به هر شکل تیم ما فعلا نتایجی نگرفته است که باب میل هواداران باشد و از این حیث بسیار ناراحت هستیم اما با توجه به روندی که در تمرینات داریم قطعا نتایج تیم بهتر خواهد شد و جایگاه واقعی تیم مس خیلی زود مشخص می شود و شادی را به جمع هواداران خود باز می گردانیم.



ترند های روز