۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

موافقت مشروط استقلال با جدایی رحمانی

 دی اسپورت:استقلالی‌ها فقط در شرایطی اجازه جدایی بختیار رحمانی را می‌دهند که خیال‌شان از خرید سروش رفیعی راحت باشد.
کد خبر: ۵۵۱۷۹

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":استقلالی‌ها فقط در شرایطی اجازه جدایی بختیار رحمانی را می‌دهند که خیال‌شان از خرید سروش رفیعی راحت باشد.

 پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، سوژه جدید رقابت سرخابی‌ها مشخص شده است. پرسپولیس و استقلال، همزمان دنبال سروش رفیعی هستند و حتی شایعه شده سروش برای رفتن به پرسپولیس، به برانکو قول مساعد داده است. استقلالی‌‌ها هم قصد دارند مثل کاوه رضایی و کنعانی‌زادگان، مسیر او را از تیم برانکو به سمت خودشان عوض کنند.

 

هزینه‌های سنگین استقلال در نقل و انتقالات ابتدای فصل و ناراحتی وزیر از ریخت و پاش این تیم، باعث شده آن‌ها در شرایط فعلی شانس چندانی برای خرید رفیعی نداشته باشند. تنها راه استقلال، فروش بختیار رحمانی است. بختیار برای جدایی از استقلال باید 50 درصد قرارداد جدیدش را به آبی‌ها بدهد. با این کار، هم بار قرارداد سنگین فعلی بختیار از روی دوش استقلالی‌ها برداشته می‌شود و هم با تزریق مبلغ مناسبی بتوانند هزینه خرید سروش را فراهم کنند.

 

اگر استقلالی‌ها از خرید رفیعی با مبلغ مورد نظرشان مطمئن شوند، اجازه خروج رحمانی و رفتن او به لیگ‌های حوزه خلیج فارس را صادر می‌کنند. در غیر این صورت، منصوریان ترجیح می‌دهد هافبک خلاق تیمش را نگه دارد و از او در کنار فرشید اسماعیلی برای بازیسازی استفاده کند.

 

 

 

منبع:آی اسپورت