۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰
در گفتگو با دی اسپورت؛

ماهی:احتمال دیدار با پرسپولیس انگیزه مان را چند برابر کرده است

فجرسپاسی پنجشنبه در جام حذفی به مصاف برق نوین می رود تا پس از سالها شاهد دربی معروف به الکاکو باشیم.
کد خبر: ۵۵۱۹۹

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛فجرسپاسی پنجشنبه در جام حذفی به مصاف برق نوین می رود تا پس از سالها شاهد دربی معروف به الکاکو باشیم.

مصطفی ماهی هافبک دفاعی فجرسپاسی در مورد شرایط این تیم در لیگ یک امسال گفت:متاسفانه برخلاف سالهای قبل شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم جواب محبت هواداران خونگرم شیرازی را بدهیم.
وی در مورد دلایل شروع ضعیف فجر در لیگ امسال افزود:دلایل زیادی برای عدم نتیجه گیری وجود دارد که مهم ترین آن ها جدا شدن چند مهره تاثیرگذار فصل قبل است که باعث شده است نبود آن ها در تیم احساس شود.البته مشکلات مالی هم باعث شده که تمرکز کافی را نداشته باشیم و امکانات نسبت به فصل گذشته بدتر هم شده است.بازیکنان ما حدود یکسال است پولی دریافت نکرده اند و همه در مخارج زندگی خود مانده اند.

ماهی در مورد کادر فنی و مدیریتی تیم فجرسپاسی گفت:کادر فنی زحمات زیادی می کشند اما نسبت به فصل گذشته از لحاظ بازیکنان تاثیرگذار دستشان خالی است.به هر حال مشکلاتی مثل نبود زمین مناسب یا حتی آب معدنی باعث شده است که کادر ما تمرکز لازم را نداشته باشند.

ماهی که سابقه بازی در ذوب آهن و  همچنین قهرمانی لیگ یک با فولاد نوین را در کارنامه خود دارد در مورد جام حذفی و بازی با برق نوین گفت:جام حذفی جام شگفتی هاست و از طرفی با رقیب سنتی خود برق شیراز بازی داریم و در همه جا دربی ها شرایط خاصی دارند.از طرفی حضور پرسپولیس در این قسمت از جدول باعث شده است که انگیزه زیادی داشته باشیم و بدون شک هر دو تیم با تمام توان خود به میدان خواهند آمد.تیم برق امسال عملکرد خوبی نشان داده است و کار سختی مقابل آن ها خواهیم داشت.

ماهی در آخر ابراز امیدواری کرد که فجرسپاسی به گذشته پرافتخار خود برگرد تا باعث شادی روح شهید سپاسی و خوشحالی مردم شیراز شود.

 

گفتگو:حسین محمدی