۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

آرش ملک: فجر همیشه فجر است

از سری مسابقات جام حذفی فردا در شیراز دو تیم قدیمی برق و فجرسپاسی روبه روی هم قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۵۳۰۵

آرش ملک گلر آینده دار و شیرازی برق نوین در مورد این بازی به خبرنگار "دی اسپورت" گفت:همه تیم هم قسم شده اند تا در جام حذفی اقتدار برق را به حریفان نشان دهیم و از طرفی در صورت صعود احتمال زیاد با پرسپولیس روبه رو خواهیم شد که باعث شده انگیزه زیادی برای برد فجرسپاسی داشته باشیم.

آرش ملک که فوتبال خود را از پایه های فجرسپاسی شروع کرده است در مورد وضعیت فجرسپاسی گفت: فجر وضعیت خوبی تاکنون نداشته است اما فجر همیشه فجر است و نمیتوان گذشته پرافتخار این تیم را نادیده گرفت. دلیل اصلی عدم نتیجه گیری فجر به مشکلات مالی بر می گردد که باعث شده تمرکز کافی نداشته باشند اما دلیل نمی شود که ما آن ها را دست کم بگیریم.

وی همچنین در مورد شرایط برق نوین افزود: تیم ما از بازیکنان بسیار خوب و همچنین کادر فنی با شخصیت تشکیل شده است که باعث شده تاکنون نتایج خوبی بگیریم.شرایط فنی تیم خدا را شکر بسیار خوب است و همه بازیکنان همدل هستند تا دوباره فوتبال شیراز را به روزهای خوب برگردانند.

وی در آخر گفت: قطعا دربی زیبایی خواهید دید و تماشاگران از آلکاکو لذت خواهند برد و در نهایت امیدوارم هر تیمی که لایق بود به پیروزی برسد.

 

مصاحبه:حسین محمدی