۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
بهرام کرمدار :

بحث ابرو و اقتدار فوتبال فارس در میان است

همزمان با مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران ، ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۳۰۶

به گزارش خبرگزاری دی اسپورت؛ در این خصوص مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال استان فارس به تشریح شرایط و زمان فروش بلیط ورودی این دیدار پرداخت و گفت : با تصمیمات اتخاذ شده تعداد ده هزار بلیط به مبلغ سه هزار تومان که قیمت گذاری آن توسط فدراسیون فوتبال اعلام شده است، صبح روز جمعه نهم مهرماه سال جاری در محل گیشه های فروش مجموعه ورزشی حافظیه شیراز به علاقمندان ورزش و فوتبال دوستان ارائه خواهد شد.
بهرام کرمدار ادامه داد : بر اساس هماهنگی های صورت پذیرفته و  برنامه ریزی های گذشته همراه با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال فارس و با دوراندیشی نیروهای خدوم شورای تامین استان و نیز نیروهای انتظامی، امنیتی، یگان ویژه پاسداران انتظامی ، عوامل حراست و سایر ادارات و ارگانهای دست اندرکار اجرای بازی و بهره گیری از تجربیات گذشته فروش بلیط ، این بار نیز در جهت  جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و رفاه حال تماشاگران تدابیر خاصی جهت تسهیل در امر تهیه بلیط و ورود تماشاگران اندیشیده  شده است.
وی با بیان اینکه مثل بازی های گذشته تنها یک برگ بلیط به هر تماشاگر فروخته خواهد شد و با توجه به اینکه همزمان با تهیه بلیط افراد به سمت وروديه مجموعه ورزشی حافظیه هدایت می شوند چنان چه فوتبال دوستان قصد ورود به استادیوم را در لحظه خرید بلیط ندارند از خرید بلیط خودداری کنند .
مسئول سازمان لیگ هیات فوتبال استان فارس با همین وجود خواستار تهیه بلیط در ساعات اولیه فروش بلیط شد تا از ایجاد فشار و ازدحام در صفوف و آسیب احتمالی به خردسالان یا افراد مسن هنگام تهیه بلیط جلوگیری شود.
کرمدار از همه علاقه مندانی که قصد تماشای این بازی در ورزشگاه را دارند درخواست کرد از خرید بلیط های خارج از گیشه و دست دوم جدا خودداری کنند و گفت: هیات فوتبال هیچگونه مسئولیتی را در قبال خرید بلیط های جعلی از دست افراد متفرقه نمی پذیرد.
وی با اشاره به تصمیم مسوولان و پلیس راهور مبنی بر مسدود شدن خیابان حد فاصل چهاراه حافظیه تا ادبیات در روز برگزاری بازی قشقایی و پرسپولیس، از شهروندان و تماشاگران درخواست کرد تا تحت هیچ عنوان وسیله نقلیه خود را اطراف این ورزشگاه متوقف نکنند.
بهرام کرمدار افزود: جا دارد که ضمن سپاس ویژه از رفتارهای شایسته و ارزشی تماشاگران در دیدارهای گذشته این بار نیز انتظار همگامی و همدلی از این قشر دلسوز و فهیم جامعه ورزش داشته باشیم.
وی خاطر نشان ساخت: بازوی اصلی دست اندرکاران هیات فوتبال فارس در برگزاری شایسته چنین دیدارهایی که به نوعی آبرو و اقتدار فوتبال فارس می باشد تماشاگران می باشند که شک نداریم این بار نیز با توجه به شرایط نزدیکی به ماه محرم دست همدلی ما را بفشارند و رفتاری درخور فرهنگ و نام شیراز و فارس و سزاوار سومین حرم اهل بیت (علیه السلام) از خود نشان دهند.
کرمدار گفت: درب شماره یک (روبروی آرامگاه حافظ) جهت ورود تماشاچیان در نظر گرفته شده و محل ورود اصحاب رسانه، مهمانان VVIP، خودروهای آتش نشانی، اتفاقات و اورژانس، درب شماره سه در خیابان جنب حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) و همچنین درب شماره چهار در باغ ملی، ویژه VIP و درب شماره شش در نبش باغ ملی ویژه ورود خودروهای اتفاقات آب و برق و خودروی پوشش تصویری صدا و سیما پیش بینی و تعبیه شده است. 
وی از همراهی اصحاب رسانه قدردانی و تصریح کرد: انتظار داریم همکاران رسانه ای با  توجه به محدودیت‌های موجود و اینکه تنها کارت‌های ورودی خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای این دیدار معتبر است با به همراه داشتن کارت شناسایی ویژه این مسابقه، یک ساعت قبل از آغاز بازی در محل ورزشگاه حاضر باشند و از آوردن همراه و وسیله نقلیه خودرویی و موتوری خودداری کنند، چرا که تنها خودروهای امدادی آب، برق، اورژانس، آتش‌نشانی و پرتابل صدا و سیما مجاز ورود به مجموعه ورزشی حافظیه هستند.
کرمدار گفت: در جهت حفظ امنیت تماشاگران و نیز محیط ورزشگاه و اجرای اصول اخلاقی و ارزشی در میدان ورزش ، قاضی ویژه رسیدگی به جرائم ورزشی و اکیپ ویژه قضایی در محل ورزشگاه در زمان مسابقه حضور دارند که با همراهی تماشاگران فهیم  انجام وظیفه خواهند نمود.
  مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال استان فارس افزود: همچنین عکاسان ورزشی بر اساس بندهای 28 و 29 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور تنها در محل پشت دروازه تیم‌ها استقرار یابند و از تردد در طول زمین مسابقه خودداری کنند. 
لازم به ذکر است این مسابقه روز جمعه نهم مهرماه ساعت 15:00 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.