۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

پیمان میری: می خواهیم نماینده شایسته ای برای کیش باشیم

بازیکن بانی گستر کیش می گوید: می خواهیم نماینده شایسته ای برای کیش باشیم. این جزیره می تواند تیمی در لیگ یک و حتی برتر هم داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۳۱۷

پیمان میری در گفت وگو با خبرنگار دی اسپورت، درباره شرایط تیم بانی گستر کیش گفت: خوشبختانه شرایط تیم شرایط خوبی است و همه بازیکنان هر چه در توان دارند را در تمرینات می گذارند تا بانی گستر در طول فصل شرایط خوبی داشته باشد و قصد داریم که دست پر از بندرعباس برگردیم.

وی ادامه داد: از روز اولی ما تمرینات مان را آغاز کردیم برنامه های خاصی توسط کادر فنی در نظر گرفته شد و بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط خوبی رسیدند و همدلی و اتحاد بازیکنان هم بیشتر شده و می خواهیم نتایجی بگیریم که در خور شان نام بانی گستر باشد.

پیمان میری +بازیکن+بانی گستر کیش +لیگ دسته دوم+پدیده مشهد


هافبک تیم فوتبال بانی گستر کیش در باره شرایط بدنی خودش اظهار داشت: اگر چشم نخورم و چشمم هم نزنند نسبت به قبل خیلی بهترم و می خواهم در ادامه همین روند را ادامه دهم.

میریی در خصوص بازی تیمش برابر کاسپین قزوین که منجر به پیروزی شد بیان نمود: پس از مشکلاتی که برای میزبانی ما در هفته دوم بوجود آمد مسئولان باشگاه با تلاش شبانه روزی موانع را رفع کردند و توانستیم در اولین میزبانی با تلاش و همت همه بازیکنان و کادر فنی به پیروزی رسیم.

 

وی که سابقه بازی در تیم لیگ برتری پدیده را در پرونده دارد ادامه داد: جزیره زیبای کیش دارای امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی است، تمام تلاشمان برای لیگ یکی شدن را بکار خواهیم بست. امیدواریم نماینده شایسته ای برای کیش باشیم چرا که این جزیره می تواند تیمی در لیگ یک و حتی برتر هم داشته باشد.

ایشان درباره تیم آلومینیوم هرمزگان حریف بعدی بانی گستر ادامه داد: آلومینیوم تیم خوب و پرمهره ای است که از بازیکنان بیسار خوبی سود می برد و قطعا مقابل این تیم در بندرعباس کار سختی خواهیم داشت.