۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
در گفتگو با دی اسپورت؛

چراغی:کار سختی در گروه اول داریم

دی اسپورت:آقای گل لیگ دسته دوم تنها هدف تیمش را در این فصل فقط صعود به لیگ دسته اول می داند.
کد خبر: ۵۵۳۵۱

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"؛علی محمد چراغی مهاجم گلزن اروند خرمشهر و آقای گل مسابقات لیگ دسته دوم تا هفته چهارم در گفتگو با دی اسپورت از شرایط خوب تیمش خبر داد.

آقای گل لیگ دسته دوم تا به هفته چهارم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در مورد شرایط تیمش اظهار داشت:خدا را شکر در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم مدیرعامل آقای سامری همه چیز را برای موفقیت تیم از جمله زمین تمرین؛زمین بازی؛امکانات رفاهی؛بحث های مالی و ...را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کرده اند که باعث می شود بازیکنان و کادر بدون هیچ دغدغه ای و با انگیزه به تمرینات تاکتیکی بپردازند و با آمادگی بیشتری مسابقات را پیگیری کنند.


وی افزود:با این امکانات و کادر فنی همچنین حمایت های مدیریت باشگاه تنها هدفمان صعود به لیگ دسته اول که برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.


مهاجم فصل گذشته کارا که برای تیم سابقش نیز8گل به ثمر رسانده بود در خصوص گروه نخست لیگ دسته دوم گفت:در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم که به واقع گروه مرگ مسابقات است تیم ها همه شرایط خوبی دارند و به نظر اگر بتوانیم از این گروه صعود کنیم در مرحله پایانی به راحتی می توانیم راهی لیگ یک شویم.





چراغی در مورد اینکه آیا می تواند در این فصل آقای گل شود یا نه گفت:من فصل گذشته نیز توانستم با آقای سجاد شهباز زاده آقای گل جام حذفی شوم خوشبختانه هم اکنون با5گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ دو هستم و پس از صعود تیمم مطمئنا به دنبال کسب عنوان آقای گلی هم هستم که امیدوارم با کمک دیگر هم تیمی هایم به این عنوان با ارزش برسم.


مهاجم گلزن اروند خرمشهر در باره بازی آینده تیمش مقابل شهرباران تهران بیان نمود:ما هیچ تیمی را دست کم نمیگیریم و هر دیدار را به مانند یک فینال نگاه می کنیم البته با آنالیز این تیم بدون شک در خانه فقط و فقط دنبال کسب سه امتیاز و اضافه شدن به جمع مدعیان هستیم.

علی محمد چراغی در پایان اظهار داشت:از سایت خوب و مرجع دی اسپورت کمال تشکر و قدردانی را دارم که به صورت کامل لیگ های یک و دو و سه را پوشش می دهد و باعث جذابیت این لیگ ها شده است.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز