۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

منوچهری: نیاز به صبر، زمان و آرامش داریم

مهاجم تیم فوتبال بادران گفت: برای تیم پاراگ احترام قائلیم و نه تنها پاراگ بلکه همه تیم‌های حاضر در جام جذفی را جدی می‌گیریم و به دنبال شکست این تم و صعود به مرحله بعد هستیم.
کد خبر: ۵۵۳۵۸

به گزارش "دی اسپورت"، امین منوچهری در مورد نتایج اخیر تیم بادران و دیدار این تیم مقابل پاراگ در مرحله یک سی‌ و دوم جام حذفی و همچنین بازی با تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ آزادگان گفت: شرایط تیم بادران با سایر تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان تفاوت دارد چون تیم ما تازه تشکیل شده و با اینکه چه اعضای کادرفنی و چه اکثر بازیکنان جزء باتجربه‌های فوتبال ایران هستند اما از نقاط مختلف ایران و باشگاه‌های متفاوت کنار یکدیگر حضور پیدا کرده‌اند بنابراین برای ایجاد هماهمنگی بین آنها نیاز به زمان است.

وی افزود: بگذارید برای شما مثالی بزنم استقلال تهران در این فصل از نظر کادرفنی و بازیکنان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال استقلال پس از انقلاب است اما این تیم در هفته هفتم لیگ برتر نخستین برد خود را بدست آورد یا تیم‌های صنعت نفت آبادان و ماشین‌سازی تبریز در فصل گذشته لیگ آزادگان درحالی‌که 7 هفته تا پایان لیگ باقی‌مانده بود، در رتبه‌های هفتم و نهم قرار داشتند اما در بین همه مدعیان در نهایت این دو تیم به لیگ برتر شانزدهم صعود کردند.  در حال حاضر تیم ما خیلی خوب بازی می کند و به عنوان نمونه در سه هفته اخیر مقابل تیم‌های مس‌کرمان، اکسین و نفت‌مسجد سلیمان موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه در به گل تبدیل کردن این فرصت‌ها بی‌دقت بودیم.

مهاجم تیم فوتبال بادران تاکید کرد: میثاقیان تا به امروز چند بار تیم‌های لیگ یکی را به لیگ برتر آورده است ضمن اینکه در تیم بازیکنان باتجربه و خوبی هم داریم با توجه به اینکه همدلی و اتحاد خوبی بین بازیکنان تیم وجود دارد و کادرفنی هم مشکلات گل‌زنی تیم را حل کرده، مطمئن باشید به‌زودی شاهد تبدیل به گل شدن موقعیت‌هایمان مقابل حریفان نیز خواهیم بود. در چنین شرایطی با توجه به موقعیت‌های زیاد گل‌زنی که در بازی‌های ما مقابل حریفان ایجاد می‌شود دیگر هیچ تیمی جلودار ما نخواهد بود و جزء تیم‌های بالانشین جدول قرار می‌گیریم.

امین منوچهری +تیم بادران تهران


منوچهری تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم فقط نیاز به صبر، زمان و آرامش داریم چون هنوز 8 هفته از رقابت‌های لیگ آزادگان گذشته و زمان زیادی تا پایان لیگ باقی‌مانه است و تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده و در جدول هم شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود چون اختلاف امتیاز تیم ها با هم زیاد نیست.

وی تاکید کرد: مدیران باشگاه ما افرادی سالم و پاک هستند و همانطور که گفتم ما برای رسیدن به موفقیت نیاز به صبر، زمان و آرامش داریم و آنها هم با ادامه حمایت‌های خود همچون گذشته و دلسرد نشدن می‌توانند کمک زیادی به ما بکنند و مطمئن باشند نتیجه اعتماد و باوری که نسبت به کادرفنی و بازیکنان دارند، خواهند دید. بازیکنان تیم از نتایج به دست آمده ناراحت هستند اما برای جبران آن انگیزه زیادی داشته و نشانه‌های آن را در بازی‌های ما و موقعیت‌هایی که خلق می‌کنیم و حریفان را در جریان بازی تحت فشار قرار می‌دهیم، کاملا مشهود است.

مهاجم تیم فوتبال بادران در مورد دیدار این تیم مقابل پاراگ در جام حذفی هم گفت: برای تیم پاراگ احترام قائلیم و نه تنها پاراگ بلکه همه تیم‌های حاضر در جام جذفی را جدی می‌گیریم و به دنبال شکست این تم و صعود به مرحله بعد هستیم.

وی در مورد بازی با تیم گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ آزادگان هم اعلام کرد: هربازی شرایط خود را دارد و همین که تا الان تیم گل‌گهر صدرنشین بوده و شکستی هم در لیگ نداشته، نشان دهنده کیفیت این تیم است و اینکه ما بازی سختی را پیش‌رو داریم اما بازیکنان ما فقط برای گرفتن 3 امتیاز بازی انگیزه دارند.

انتهای پیام /