۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

حسن استکی: چنین فشاری را در باشگاههای آسیا هم نداشتیم

در این دیدار متحمل فشار فراوانی شدیم تا جایی که این فشار را در برابر حریفان آسیایی خود همچو العین متحمل نشده بودیم.
کد خبر: ۵۵۳۹۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در یک ماراتن فوتبالی و به لطف درخشش مظاهری سنگربان خود موفق شد شاهین شهرداری بوشهر راشکست دهد و به مرحله بعد صعود کند که در پایان این دیدار حسن استکی مربی ذوب آهن در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی اظهاراتش را بیان نمود.

 

وی با بیان اینکه بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: در این دیدار متحمل فشار فراوانی شدیم تا جایی که این فشار را در برابر حریفان آسیایی خود همچو العین متحمل نشده بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن اصفهان تاکنون دو بار قهرمان جام حذفی شده است، بیان کرد: در این دوره نیز تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان مدعی کسب قهرمانی تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور بکار می گیرد.


مربی ذوبی ها در ارتباط با تغییر کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: هر تغییر و تحولی منجر به نوسانی در بین تیم ها می شود ولی با توجه به اینکه طرز تفکر سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی کنونی با یحیی گل محمدی سرمربی سابق فاصله زیادی ندارد تغییر سرمربی در روند تیم ذوب آهن خللی ایجاد نکرد.

 

وی که از میزبانی بوشهری ها رضایت کامل داشت افزود: فوتبال بوشهر با ظرفیت های فراوانی که دارد شایسته حضور در لیگ برتر است و در این دیدار شاهد بهترین میزبانی ممکن از سوی بوشهری ها بودیم و این نوع میزبانی را در سال های گذشته نیز از بوشهری ها زیاد دیده بودیم.

 

استکی با بیان اینکه فشار زیاد روی تیم باعث اعتراض ما روی داوری بود گفت: داور در چند صحنه با فشار تماشاگران حریف مواجه شد و نتوانست تصمیم مناسبی بگیرد و در صحنه ای که دروازه بان شاهین مرتکب خطا روی بازیکن ذوب آهن شد وی باید از زمین بازی اخراج می شد و اگر در این دیدار حذف می شدیم فشار زیادی روی تیم ایجاد می شد و همین ترس از باخت باعث اعتراض ذوب آهن به تیم داوری شد.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری