۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

محمداحمدزاده: با بدشانسی باختیم

در طول بازی نیز موقعیت های گل تیم شاهین بیشتر از ذوب آهن بود ولی درپایان با بدشانسی بازی را در ضربه های پنالتی واگذار کرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۴

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ،تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ضیافت پنالتی ها مغلوب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد که این باخت هیچ چیز از شایستگی های تیم فوتبال شاهین کم نکرد تا محمد احمد زاده در پایان بازی به نیکی از شاگردانش یاد کنند وی در این خصوص و در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی افزود:در این بازی همچنین قصد داشتیم به هواداران پرشمار خود بگوئیم که توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم اما با بدشانسی در ضربه های پنالتی موفق به کسب پیروزی نشدیم که  در این بازی هدف ما این بود که قدرت و توانایی بازیکنان خود را محک بزنیم.

احمدزاده با بیان اینکه ذوب اهن مدافع عنوان قهرمانی است یادآور شد: بازی برابر تیم ذوب آهن که در سال گذشته قهرمان جام حذفی شده و امسال نیز مدعی کسب قهرمانی است دشوار بود ولی با این وجود بازیکنان تیم شاهین نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.


وی در ادامه افزود:  در طول بازی نیز موقعیت های گل تیم شاهین بیشتر از ذوب آهن بود ولی درپایان با بدشانسی بازی را در ضربه های پنالتی واگذار کرد.


وی در ارتباط با داور این دیدار نیز افزود: من هیچ مشکلی در کار داوری ندیدم و داور در طول بازی مسلط عمل کرد و در این بین اعتراض حریف به تیم داوری در چند صحنه جای تعجب داشت.


احمدزاده در ارتباط با هدف گذاری تیم شاهین برای پایان فصل نیز افزود: تیم شاهین برای عبور از این مرحله از هیچ کوششی دریغ نمی کند و تلاش می شود مجموعه تیم جزو تیم های راه یافته به لیگ دسته یک باشد.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری