۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹

اسپالتی: تولد توتی انگیزه ما را بالا برد

دی اسپورت:سرمربی رم می‌گوید تیمش از تولد فرانچسکو توتی به عنوان یک مساله انگیزشی برای برتری برابر استرا استفاده کرد.
کد خبر: ۵۵۳۹۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":سرمربی رم می‌گوید تیمش از تولد فرانچسکو توتی به عنوان یک مساله انگیزشی برای برتری برابر استرا استفاده کرد.

 سرمربی رم می‌گوید تیمش از تولد فرانچسکو توتی به عنوان یک مساله انگیزشی برای برتری برابر استرا استفاده کرد.

 

جالوروسی در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ اروپا برابر ویکتوریا پلژن متوقف شده بود، اما پنج‌شنبه شب با حضور موثر فرانچسکو توتی توانست برد خوبی کسب کند و به صدر برود. در این بازی که با برتری 4 بر صفر رم به پایان رسید، گل‌های این بازی را کوین استروتمن در دقیقه 15، فدریکو جولیان فازیو 45، فابریسیو (گل به خودی) 47، و صلاح 55 به ثمر رساندند. رم در گروه خود با کسب چهار امتیاز در صدر قرار گرفت و آستار بدون امتیاز چهارم است. 

 

توتی دو پاس گل برای هم تیمی های خود فراهم کرد.

 

لوچیانو اسپالتی سرمربی رم بعد از پیروزی برابر استرا گفت: حریف انتظار داشت ما به خاطر جشن تولد توتی، در شرایط بازی قرار نداشته باشیم، ولی بهترین عملکرد را جلوی این تیم ارائه دادیم و توانستیم به برد برسیم. در واقع ما از تولد توتی به عنوان انگیزه برای خودمان استفاده کردیم. من بوگدان لوبونت را در تیم دارم و از او خواستم تا حواسش به اتفاقاتی که در آسترا می افتند باشد، روزنامه های رومانی را بخواند و مراقب تغییراتی احتمالی در ترکیب باشد.

 

سرمربی رم ادامه داد: تغییر نگرش بازیکنان کار آسانی نیست ولی ما توانستیم این کار را در تمرینان انجام دهیم. روز گذشته دو جلسه تمرین کردیم و به خوبی برای این دیدار آماده شدیم. بازیکنان مصمم بودند تا هر طور شده این بازی را با برد خوب به پایان برسانند. روحیه خوبی از این برد به تیم سرایت شد. باید در ادامه نتایج بد خودمان را در لیگ جبران کنیم. این هفته در زمین تورینو شکست خوردیم و نتیجه خوبی کسب نکردیم و همین باعث شد اختلاف امتیازی ما با صدر جدول زیاد شود. باید این نتیجه را در هفته های آتی جبران کنیم. البته می دانم که زمان کمی برای آماده شدن داریم ولی اگر بازیکنانم مثل این دیدار انگیزه بالایی داشته باشند، به خوبی خواهیم توانست نتیجه بد در لیگ ایتالیا را جبران کنیم.

 

 

 

منبع:ایسنا



ترند های روز