۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
اختصاصی دی اسپورت؛

ملوان نوین شگفتی می‌آفریند؟

استقلال تهران عصر روز ظهر شنبه در انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان نوین می رود.
کد خبر: ۵۵۴۰۶

به گزارش ”دی اسپورت ”، تیم جوان ملوان نوین برای رسیدن به مرحله بعد باید استقلال را شکست دهد که البته هیچکس از این تیم نوپا و کم تجربه چنین انتظاری را ندارد بلکه این بازی می تواند پله ای برای نشان دادن استعداد های ناب بازیکنان با انگیزه و آینده دار تیم فوتبال ملوان نوین باشد

مصدومیت مدافع برزیلی استقلال در جام حذفی

پادوانی تنها مصدوم استقلال است که در جریان تمرینات دچار مشکل شد و احتمال دارد منصوریان از این بازیکن در ترکیب استقلال استفاده نکند. البته پزشکان اعلام کردند که اگر این مدافع در تست پزشکی مشکلی نداشته باشد می تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی ملوان نوین:

رضا غلامپور ، سینا رهنورد ، ابراهیم حسین زاده ، یوسف باقری ، آرمان عباسی ،علیرضا مصطفایی ، آرمان شکوری ، امین معاف , محمد غلامین , محراب دار پرنیان و هومن حسین زاده

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی،هرایر مگویان، رابسون، سید مجید حسینی، فرشید باقری، بختیار رحمانی،جابر انصاری، خسرو حیدری، ، بهنام برزای، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی.

سفر استقلال به انزلی

تیم فوتبال استقلال ساعت 15 روز جمعه با پرواز راهی انزلی می شود تا در ورزشگاه تختی (زمین اختصاصی ملوان ) یک جلسه ی تمرینی را پشت سربگذارد. این در شرایطی می باشد که وقتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در تهران بازی دارد از سوی تیمهای پایتخت نشین هیچگونه امکانات تمرینی در اختیار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار نمیگیرد.

کیفیت مطلوب چمن ورزشگاه تختی انزلی

با تلاش بی وقفه مسئولین پرتلاش و زحمتکش هیئت فوتبال بندرانزلی کیفیت چمن ورزشگاه تختی مطلوب می باشد

احتمال بارش باران

در پیش بینی هواشناسی این احتمال وجود دارد که در ساعت برگزاری بازی شاهد بارش خفیف و رگبار پراکنده باران باشیم سازمان هواشناسی وضعیت هوا را در ساعت 16 روز شنبه ابری و احتمال رگبار پراکنده و احتمال بارندگی را 72% و میزان رطوبت را 76% اعلام نموده است همچنین سرعت وزش باد یک متر بر ثانیه می باشد طبق پیش بینی های صورت گرفته دمای هوا بین 17 تا 20 درجه متغیر خواهد بود

بازیکنان با سابقه در ملوان
سید حسین حسینی ( دروازه بان ) و آرش افشین دو بازیکنی هستند که فصل گذشته خدمت مقدس سربازی خود را در باشگاه ملوان بندرانزلی گذراندند همچنین امین حاج محمدی یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران می باشد که به دلیل گذراندن خدمت سربازی , سابقه حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را دارد.

پدیده ملوان نوین

از نکات جالب توجه در تیم فوتبال ملوان نوین این است که اکثریت بازیکنان این تیم از رده سنی امید و زیر بیست و سه سال هستند و جملگی با انگیزه و جویای نام و در اندیشه طی کردن پله های ترقی و رسیدن به پیراهن ارزشمند تیم فوتبال بزرگسالان ملوان می باشند اما در بین تمامی بازیکنان خوب و یکدست تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی می توان از پیام پاکدل جوان آینده دار انزلی چی به عنوان پدیده خوش فکر و گلزن تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی نام برد که اگر همینگونه با تلاش و کوشش فراوان به مسیر خود ادامه دهد قدر یقین در سالهای آتی خط حمله تیم فوتبال ملوان بیمه خواهد شد.

حریف بعدی استقلال و ملوان نوین مشخص شد

با انصراف تیم فوتبال خیبر خرم آباد از جام حذفی برنده بین استقلال و ملوان نوین به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

 

گزارش: ارسطو عزتیان