۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

کهزادی: تلاش میکنیم مشکلات مالی رفع شود

کیانوش کُهزادی گفت: با پیگیریهای هیئت مدیره باشگاه موفق شدیم سرمربی جدید تیم را انتخاب و کار را باجدیت آغاز کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۱۳

وی در گفت و گو با خبرنگار "دی اسپورت" با بیان اینکه همچنان مشکلات مالی پابرجاست ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان تمام فکر و ذکرشان را روی مسائل فنی و مسابقات متمرکز کنند، ما هم در تلاش هستیم هرچه سریعتر منابع مالی را مشخص کنیم تا بیشتر از این شرمنده بازیکنان و کادرفنی نباشیم

کهزادی افزود: طبق صحبتهای اخیر بازوند استاندار محبوب و نمایندگان محترم خرم آباد قرار است به زودی تیم شارژ مالی شود و خوشبین هستیم که طی این چند روز آینده این وعده ها عملی گردد.
سرپرست تیم خیبر خرم آباد اذعان داشت: با استعفائ علی نیکبخت و قطع همکاری ازطرف ایشان، در کمترین زمان ممکن  موفق شدیم سرمربی تیم را انتخاب کرده و داوود حق دوست  شرایط را بررسی و هدایت تیم خیبر را قبول کنند که جا دارد  از همین جا از زحمات نیکبخت و کادرفنی  که انصافأ بیشتراز حد توانشان برای  سربلندی و موفقیت خیبر  زحمت کشیدند و خاطرات خوشی برجای گذاشتند تشکر و قدردانی کنیم.

او ادامه داد: همچنین امیدواریم داوود حق دوست از تمام ظرفیتهای شهر استفاده کرده و خون تازه ای را در تیم  بدمند.  ما نیز محکم  و تا آخر درکنار این مربی جوان و متین هستیم.

کیانوش کُهزادی در پایان بیان نمود: امیدواریم با دانش ایشان، حمایتهای  همیشگی  هواداران عزیز و نگاه ویژه مسئولین به تیم خیبر  از این شرایط خارج  شویم  و  خیبر به جایگاه اصلی خود برسد.

مصاحبه: سیامک کوهگردزاده



ترند های روز