۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

کونته: این تیم چلسی از یوونتوس 2011 بهتر است

دی اسپورت:سرمربی ایتالیایی چلسی باور دارد این تیم نسبت به تیم یوونتوس در نخستین فصل حضورش در آن باشگاه ترکیب بهتری در اختیار قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۴۴۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی ایتالیایی چلسی باور دارد این تیم نسبت به تیم یوونتوس در نخستین فصل حضورش در آن باشگاه ترکیب بهتری در اختیار قرار دارد.

آنتونیو کونته که پس از دو شکست پیاپی مقابل لیورپول و آرسنال انتقادهای زیادی را تحمل می کند عنوان کرده در صورتی که نیاز باشد سیستم بازی تیمش را تغییر خواهد داد.

 

کونته به نقل از وبسایت گل در نشست خبری روز جمعه خود گفت:

 

من ۵ سال پیش به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شدم. فکر می کنم این تیم چلسی از نظر ارزش و استعداد از تیم آن زمان یوونتوس بهتر است. مطمئنم که استعداد بیشتری در این تیم چلسی وجود دارد اما باید درک کنیم که شما تنها با استعداد پیروز نمی شوید.

 

ما باید دوندگی، انرژی، از خود گذشتگی و میل به تصاحب توپ در هنگام از دست آن را به بازی خودمان اضافه کنیم. ما در حال کار کردن روی این مسائل هستیم تا پیشرفت کنیم. خیلی مهم است که راه درست را سریع پیدا کنیم. مطمئنم که در این مسائل پیشرفت خواهیم کرد چون این گروه از بازیکنان متعهد هستند و تلاش زیادی می کنند.

 

من ایده خودم را نسبت به فوتبال دارم اما ایده ها و اصول من با خط دفاعی سه نفره و یا چهار نفره تغییر نمی کنند. من آماده هستم که اگر زمانش فرا رسید تاکتیک و سیستم تیم را تغییر دهم. باید درک کنید که اگر ایده شما درست نیست باید آن را تغییر دهید. باید قدم به قدم پیش رفت تا متوجه شویم چه چیزی به نفع تیم است.

 

من دوران مربیگری خودم را با سیستم ۴-۲-۴ آغاز کردم و با تیم های سیه نا و باری قهرمان شدم. در یوونتوس هم با همین سیستم کار خودم را آغاز کردم اما پس از مدتی آن را تغییر دادم چون مهم است که مربی گزینه های خودش را بشناسد و بهترین راه حل را برای آن ها پیدا کند.

 

 

 

منبع:وبسایت نود



ترند های روز