۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
در گفتگو با دی اسپورت،

پورخسروانی:جای نیرو زمینی در لیگ دو نیست

دی اسپورت:کاپیتان تیم فوتبال نیروی زمینی از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای صعود به لیگ دسته اول خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۷۱

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"،عباس پورخسروانی در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" و در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت:خدا را شکر همه بازیکنان از آمادگی و انگیزه بالایی برخوردارند و در گروه سوم تا به اینجای بازی ها با هرتیمی که بازی کرده ایم خیلی خوب نشان داده اند.


وی ادامه داد:به نظر من چهره تیم های صعود کننده از این گروه را حداقل ازچهار هفته دیگر می توان تعیین کرد چرا که رقابت در گروه سوم به واقع شانه به شانه است.


کاپیتان تیم فوتبال نیروی زمینی در مورد سطح لیگ دو امسال گفت:سطح لیگ دو امسال نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر رفته که عمده دلیل آن می تواند سقوط بازیکنان لیگ یکی و حتی لیگ برتری به لیگ دسته دوم باشد که رقابت را در آن سخت تر کرده است.


مهاجم نیرو زمینی در مورد اینکه آیا نیرو زمینی امسال می تواند لیگ یکی شود یا خیر افزود:تمام بازیکنان و کادر فتی تلاش خود را برای رسیدن به لیگ یک خواهند کرد و اگر انشالله بتوانیم از مرحله نخست بالا بیایم در مرحله دوم کار به مراتب سخت تری داریم چرا که در مرحله دوم تمام تیم های غربال شده حاضر هستند که کار را بسیار سخت تر می کند.


 

وی در مورد اینکه چرا نیروی زمینی در جام حذفی شرکت نکرد گفت:ما قصد داشتیم در جام حذفی شرکت کنیم اما بر اساس اعلام سازمان لیگ گفته شده بود که ممکن است بازی های لیگ دو ما در روز14مهر برگزار شود که مدیریت باشگاه با توجه به بازی ما مقابل شاهین ماهشهر و فاصله دور آن از شرکت در جام حذفی صرف نظر کرد.


 مهاجم گلزن نیروی زمینی در خصوص چهره های مدعی این گروه گفت:با اینکه برای تعیین مدعیان مقداری زود است اما به نظرم نیروی زمینی،شاهین بوشهر،پاس همدان و هف سمنان می توانند از مدعیان اصلی باشند.


پورخسروانی در مورد بازی آینده تیمش در مقابل شاهین ماهشهر در لیگ دو بیان نمود:تیم ماهشهری را به خوبی آنالیز کرده ایم این تیم نیز با توجه به باخت هفته گذشته این هفته در خانه و مقابل ما به دنبال کسب3امتیاز است اما تیم ماهم از آمادگی خوبی برخوردار است و برای کسب سه امتیاز به ماهشهر سفر می کنیم.


وی در پایان اظهار داشت:تشکر می کنم از خبرگزاری دی اسپورت که به خوبی اخبار لیگ دسته دوم را پوشش می دهد و انشالله با تلاشی که کادر فنی و بازیکنان می کنند امسال به لیگ یک صعود کنیم چرا که جای نیروی زمینی واقعا در لیگ دسته دوم نیست.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری