۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
در گفت و گو با دی اسپورت:

احسان پور شیخعلی:به سه امتیاز دیدار با پارس جنوبی نیاز داریم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال مس کرمان از نیاز مبرم تیمش به سه امتیاز دیدار با تیم پارس جنوبی جم خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۶۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":احسان پور شیخعلی هافبک تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش و شکست در هفته هشتم رقابت‌ها مقابل تیم ملوان بندر انزلی گفت:

 

با توجه به انصراف تیم خیبر خرم آباد از رقابت‌های جام حذفی تعطیلی به موقعی نصیب تیم ما شد که بتوانیم با استراحت و تمرینات خوب و شاداب به مصاف تیم پارس جنوبی جم برویم. شرایط تیمی ما با گذشت هر هفته بهتر می شود و روند رو به رشدی پیدا کرده است.

 

در خصوص بازی با ملوان هم باید بگویم با جو خاصی که انزلی داشت با اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما با اشتباهات کوچکی که داشتیم متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

 

هافبک جوان و با اخلاق تیم مس کرمان در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم نیز اظهار داشت:

 

ما صد در صد به پیروزی در دیدار با تیم پارس جنوبی نیاز داریم که بتوانیم خود را به رده های بالای جدول رده بندی برسانیم و از سایر رقبا عقب نمانیم و با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم و هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان تیم ایجاد شده است رسیدن به این هدف دور از دسترس نخواهد بود.

 

وی در رابطه با دیدار تیمش در مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی و تقابل با تیم استقلال تهران نیز خاطر نشان ساخت:

 

بازی با تیم استقلال هیجان خاص خود را دارد، امیدوارم با تدابیر خوبی که کادر فنی و سرمربی تیم برای این دیدار اتخاذ می کنند بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز