۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
اختصاصی دی اسپورت/ هفته اول لیگ برتر جوانان استان بوشهر

پیروزی پارس دشتستان در اولین گام + تصاویر

آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر جوانان استان بوشهر با برد تیم فوتبال پارس دشتستان همراه شد.
کد خبر: ۵۵۷۱۳

پارس دشتستان 2 امید اهرم 1

 

 

 

گلهای پارس:

سجاد میهندوست (15)و علی فقیه (90)

 
گل امید اهرم:

 
علیرضا حیدری (82)

 
هفته اول لیگ برتر جوانان استان بوشهر

ورزشگاه:

تختی برازجان

داور:

مسعود نمازی به کمکهای: مهدی غلامی آزاد و محمدرضا شفیقیان

 
اخطار:

 
علی اصغر غلامی ، امین خلیلی (امید اهرم )

محمد امین کشتکار ، مجید ابراهیمی ، فرشاد فیروزی ، سجاد میهندوست و محمد امین دشتی (پارس دشتستان)

 
پارس دشتستان:

علیرضا بختیاری ، علی فقیه ، سعید خلیفه برازجانی ( محمدامین دشتی )محمد امین کشتکار ، مجید ابراهیمی( مهران تراب) ، علیرضا محمدپور ، رضا کریمی ، فرشاد فیروزی ، سجاد میهندوست ، حمیدرضا شولی فرد ، احمدرضا رحیمی

سرمربی:

 
محسن بازدار



امید اهرم:

عرفان صحرایی ، محمد پردلی ، علی خلیفه ، محمدعلی زنده بودی ، علی اصغر غلامی ، امین خلیلی(مهرداد سپاسی )(رضا محمدی) ، سعید بارانی ، محمد پولادی ، علیرضا حیدری ، محمدرضا پاک نژاد ، مجتبی کازرونی زاده

 
سرمربی:


حیدر گرامی



شرح بازی:

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، هفته اول لیگ برتر جوانان استان بوشهر با دیدار تیمهای پارس دشتستان و امید اهرم به پایان رسید که در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت بودیم و پارسی ها که در زمین خود بازی می کردند با انگیزه برد وارد بازی شدند و در نیمه اول بیشتر از مهمان خود صاحب توپ بودند گرچه موقعیت زیادی نتوانستند روی دروازه حریف خلق کنند که در حملات کم تعداد ظاهر شدند ولی در جدی ترین موقعیت خود صاحب گل شدند تا در نیمه اول پیروز روانه رختکن شوند.


اما در نیمه دوم این تیم مهمان بود که صاحب توپ و میدان بود و پارسی ها خیلی زود در این نیمه عقب کشیدند و شاگردان گرامی در تیم امید اهرم که روی حرکات محمد پولادی هافبک خوش تکنیک خود حساب ویژه ای باز کرده بودند و این بازیکن وقتی صاحب توپ می شد بارها خط دفاعی پارس را بهم می ریخت و بازیکنان این تیم بازی برتری در این نیمه به نمایش گذاشتند و گرچه در ثانیه های پایانی می توانستند از شکست فرار کنند اما آنها سد بزرگی بنام علیرضا مختاری را درون دروازه پارس پیش رو داشتند و این شاگردان محسن بازدار بودند که هفته اول را با بردی شیرین پشت سر گذاشتند.

لحظات حساس نیمه اول:

دقیقه 5: شوت سرکش سعید خلیفه با دفع ناقص عرفان صحرایی سنگربان اهرمی ها به کرنر رفت تا اولین بخت پارسی ها از دست برود.

دقیقه 15 (گل اول پارس): ضربه کرنر شولی فر از جناح راست درون محوطه جریمه با ضربه سر چرخشی و استادانه سجاد میهندوست وارد دروازه امید اهرم شد تا این تیم میزبان باشد که از حریف خود جلو بیفتد.

دقیقه 30: شوت سنگین مجتبی کازرونی هافبک امید اهرم با دفع به موقع مدافع پارس دشتستان به کرنر رفت.

دقیقه 38 : ضربه کرنر شولی فر روی دروازه اهرمی ها با ضربه سر خطرناک کاپیتان علی فقیه به شکلی خطرناک به بالای دروازه رفت تا بخت مسلم گلزنی پارسی ها از دست برود.

دقیقه 43: ضربه زمینی محمد پولادی هافبک خوش تکنیک امید اهرم با اختلاف کمی از کنار دروازه پارس به بیرون رفت.

لحظات حساس نیمه دوم:

دقیقه 55: ضربه سنگین علیرضا حیدری هافبک امید اهرم به شکلی خطرناک به بالای دروازه پارس به بیرون رفت تا این تیم خلق کننده اولین موقعیت در نیمه دوم باشد.

دقیقه 68: اهرمی می توانستند در این دقیقه به گل تساوی دست پیدا کنند ولی مجتبی کازرونی در مصافی تک به تک با با علیرضا مختاری سنگربان جسور پارسی ها ناکام ماند تا موقعیتی عالی را از دست بدهند.

دقیقه 82 (گل امید اهرم ) بالاخره تیم مهمان مزد برتری خود را در این نیمه گرفت که علیرضا حیدری درون محوطه جریمه با ضربه ای بغل پا دروازه میزبان خود را باز کند تا همه چیز از نو شروع شود.

دقیقه 90 ( گل دوم پارس ) شاگردان محسن بازدار که دوست نداشتند امتیازات کامل این دیدار خانگی را از دست بدهند، دست به حمله زدند که حرکت پا به توپ محمد امین کشتکار درون محوطه جریمه با خطای مسلم مدافع امید اهرم مواجه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد که علی فقیه کاپیتان پارس با ضربه ای دقیق گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه 93: اما این پایان ماجرا نبود و در ثانیه های پایانی این بازی حرکت پا به توپ محمد زنده بودی بازیکن امید درون محوطه جریمه با خطای مدافع پارس داور نقطه پنالتی را نشان داد ولی باز هم این علیرضا مختاری سنگربان پارس بود که مانع از دست رفتن امتیازات کامل این بازی برای تیم میزبان شد و ضربه علی حیدری را به شکلی زیبا مهار کرد تا این دیدار پر افت خیز با برتری تیم میزبان به پایان برسد تیم پارس دشتستان در این دیدار آغاز و پایان خوشی داشته باشد.

نتایج سایر بازیهای هفته اول لیگ برتر جوانان استان بوشهر :

مجتمع گاز پارس جنوبی جم 1 شاهین دیلم 0

انرزی پارس جنوبی جم 3 پرسپولیس گناوه  1

ایرانجوان خورموج  0  خیبر اهرم  0

 

 

 

 

 

خبرنگار : محمدرضا زائری