۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

محسن بازدار : تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد

صد در صد برای بازی اول از بچه ها راضی بودم ولی در کل آن پتانسیلی که از آنها سراغ داشتم برای این بازی راضی کننده نبود.
کد خبر: ۵۵۷۶۶

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، تیم فوتبال پارس دشتستان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال جوانان کشور ، عصر روز گذشته موفق شد مهمان خود تیم امید اهرم را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد تا در ایستگاه اول این بازیها به یک برد روحیه بخش دست پیدا کند که در همین خصوص و در گفتگویی اختصاصی با محسن بازدار مربی جوان و با دانش پارس نظراتش را در خصوص این بازی جویا شدیم.


بازدار با بیان اینکه همیشه بازی اول مشکلات خاص خودش را بهمراه دارد افزود: مشکلی که در تیم ما وجود دارد نبود بازیکن است و نیمکت ما خالی است و همین امر سبب میشود بدلیل فشاری که روی بازیکنان وارد میشود از لحاظ تنفسی تحلیل بروند.


وی در ادامه اضافه کرد: ما در نیمه دوم قصد داشتیم از پشت دفاع حریف برای رسیدن به دروازه آنها استفاده کنیم که متأسفانه به آن هدفی که می خواستیم نرسیدیم  و معمولاً بازی اول مشکلات خاص خود را دارد وآن هم استرسی است که به بازیکن وارد می شود و   سه ماه است که تمرین می کنیم که چند بار این بازیها به دلایلی به تعویق افتاده است.


سرمربی تیم فوتبال پارس دشتستان با تأکید براینکه عملکرد شاگردانش راضی کننده بوده گفت: صد در صد برای بازی اول از بچه ها راضی بودم ولی در کل آن پتانسیلی که از آنها انتظار داشتم برای این بازی راضی کننده نبود ولی همانطور که گفتم برای بازی اول که شرایط خاص خودش را دارد خوب بود.


بازدار در خصوص پتانسیل تیمش برای قهرمان شدن در این بازیها اضافه کرد: تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد و من در تیمی بودم هدف و تلاشم قهرمانی بوده است و در این خصوص تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت گرچه کار سختی در پیش داریم ولی سعی خواهیم کرد تا بازی به بازی مشکلاتمان را کمتر کنیم و به آن هدفی که در سر داریم برسیم.


او در خصوص داوری این دیدار هم افزود: معمولاً داوری در لیگ استان در سطح مطلوبی نیست و توقع بالای هم نباید داشته باشیم چون بالاخره اینها هم جوان و دنبال کسب تجربه هستند و اگر ما هم اعتراضی کردیم عذر خواهی می کنم.

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری