۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
درویش:

قرارداد سلطانی مهر را 5 ساله تمدید می کنیم

دی اسپورت: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: انتخاب بازیکن ما در بین 60 استعداد برتر افتخاری برای همه ورزش ایران است.
کد خبر: ۵۶۰۶۹

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": رضا درویش  با اشاره به حضور محمد سلطانی مهر بازیکن تیم جوانان ایران در بین 60 استعداد برتر فوتبال جهان اظهار داشت: این اتفاق نه تنها برای باشگاه سایپا بلکه برای ورزش ایران افتخاری بزرگ است و البته نشان می دهد که در باشگاه سایپا به فوتبال پایه توجه می شود. الان تیم نونهالان ما شرایط بسیار خوبی دارد. نوجوانان ما صدرنشین است و جوانان ما نیز مدعی محسوب می شوند. ما چهار بازیکن در تیم جوانان و سه بازیکن در نوجوانان ایرانی داریم و همواره سعی کرده ایم به فوتبال پایه توجه داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی افراد که بازیکنان را وسوسه می کنند گفت: یکی از ایرادات این است که برخی افراد که به دنبال اندوخته مالی خودشان هستند دور این بازیکنان نوجوان و جوان حاضر می شوند و مسیر آنها را تغییر می دهند. البته اگر افرادی فوتبالی و آگاه و دلسوز دنبال این مباحث باشند ایرادی ندارد.

درویش خاطرنشان کرد: ما برنامه ای داریم تا قرارداد بازیکنان نوجوان و جوان خودمان را به ویژه این بازیکنان مستعد و ملی پوش را تمدید کنیم و قرار است آنها بیایند و این کار را انجام دهند. برنامه ما این است که قراردادها را 5ساله تمدید کنیم.قرارداد سلطانی مهر تا پایان فصل است اما این قرارداد را تمدید می کنیم.



ترند های روز