۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

پیکه: هر وقت حرف نمی زنم، از من تعریف می کنند

دی اسپورت:مدافع تیم ملی اسپانیا پیش از بازی حساس تیم ملی کشورش برابر ایتالیا گفت با حضور لوپتگی بر روی نیمکت تیم ملی، دوران جدیدی از فوتبال اسپانیا در حال شکل گیری است.
کد خبر: ۵۶۱۲۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مدافع تیم ملی اسپانیا پیش از بازی حساس تیم ملی کشورش برابر ایتالیا گفت با حضور لوپتگی بر روی نیمکت تیم ملی، دوران جدیدی از فوتبال اسپانیا در حال شکل گیری است.

جرارد پیکه مدافع ملی پوش باشگاه بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با ایتالیا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود و پیرامون موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 

پیکه در این نشست خبری با اطمینان از آمادگی کامل خودش و تیم اسپانیا برای دیدار با ایتالیا گفت. وی در مورد برنامه های اسپانیا در راستای آماده سازی برای بازی پنج شنبه شب در شهر تورین اینگونه توضیح داد:

 

    حریف را به خوبی آنالیز کردیم و روی تمامی جنبه های آنها مطالعات دقیقی انجام دادیم. خوب می دانیم که با چه روشی برابر ایتالیا بازی کنیم تا به هدف خود برسیم. در چنین بازی هایی فقط مسائل تاکتیکی تأثیرگذار نیستند؛ بلکه تیم شما باید به لحاظ روحی و روانی هم در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

 

یکی از خبرنگاران از پیکه در مورد عملکرد اخیرش و انتقاداتی که از وی می شود، سئوال کرد. پیکه هم پاسخ خود را اینگونه بیان کرد:

 

    به نظرم هرگاه که حرف نمی زنم دیگران بیشتر از عملکرد من تعریف و تمجید می کنند. من چندین سال است که بازی های خوبی انجام می دهم و عملکرد خوبی دارم و از این بابت هم بسیار خوشحالم.

 

پیکه در ادامه به حضور لوپتگی مربی جدید تیم ملی اسپانیا هم اشاره کرد و در مورد او گفت:

 

    اصلاً قصد ندارم تا لوپتگی را با دل بوسکه مقایسه کنم. دوران حضور دل بوسکه شاید هیچ گاه تکرار نشود، اما اکنون با مربیان جدید امیدواری بسیار زیادی وجود دارد که دوران جدیدی را در تیم تجربه کنیم زیرا با حضور او انگیزه و اشتیاق زیادی بین بازیکنان دیده می شود. با لوپتگی شروع بسیار خوبی داشتیم و تیم قدرتمند بلژیک را شکست دادیم، و همچنین با یک نتیجه پرگل هم لیختن اشتاین را مغلوب کردیم.

 

و پیکه در پایان نظرش در مورد فوتبال ایتالیا را هم بیان کرد و اظهار داشت:

 

    فلورنزی در دیدار برابر بارسلونا در فصل ۲۰۱۵ در لیگ قهرمانان گل بسیار زیبایی از نیمه زمین به ما زد که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به نظرم او تا پایان دوران بازی حرفه ای خود دیگر چنین گلی نخواهد زد. داستان فوتبال ایتالیا بسیار پربار و فوق العاده غنی است. بسیاری فوتبال ایتالیا را فوتبالی دفاعی می دانند، اما به نظر من آنها همیشه فوتبال برتری را به نمایش گذاشته اند. ایتالیایی ها خیلی راحت و ساده می توانند به دروازه حریفان راه پیدا کرده و گلزنی کنند.

 

منبع:وبسایت نود