۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

مالدینی: مالکان جدید میلان خیلی بلندپروازی می کنند

دی اسپورت:مسئولان و مالکان جدید میلان ایتالیا سخت در تلاشند تا مدافع افسانه ای این باشگاه را به عنوان مدیر فنی روسونری منصوب کنند.
کد خبر: ۵۶۱۲۲

به گزارش" دی اسپورت":مسئولان و مالکان جدید میلان ایتالیا سخت در تلاشند تا مدافع افسانه ای این باشگاه را به عنوان مدیر فنی روسونری منصوب کنند.

 پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان تا به حال این پیشنهاد را رد کرده و دلیل آن را هم وجود برخی موانع و مشکلات در این باشگاه می داند.

 

برخی رسانه های ایتالیایی گزارش دادند مالدینی که در ابتدا به شدت مخالف بازگشت خودش به میلان بود، این روزها اندکی از مواضع خود کوتاه آمده و احتمال پیوستن او به روسونری به عنوان مدیر فنی بسیار زیاد است. مالکان چینی جدید میلان که تابستان امسال این تیم پرآوازه را پس از سال های طولانی که در اختیار برلوسکونی بود خریداری کرده و قصد دارند تا پایان سال تمام سهام آن را به دست آورند، بسیار مشتاق هستند که مالدینی را به باشگاه سابق خود بازگردانده و از تجربیات او استفاده کنند. از باشگاه میلان خبر می رسد که مالدینی چند روز پیش با نایب رئیس جدید میلان نشستی برگزار کرده و در مورد زمینه های همکاری گفتگو کردند.

 

اما پائولو مالدینی هنوز به طور قطعی به مالکان جدید میلان پاسخی نداده و در مصاحبه ای با روزنامه گاتزا دلو اسپورت نظر خود را در این باره اینگونه بیان کرد:

 

    اگر مالکان جدید را به خوبی نشناسم نمی توانم با آنها همکاری کنم. می خواهم ابتدا شناخت خوبی از آنها پیدا کرده و برنامه های مورد نظر آنها را بررسی کنم. باید در مورد استراتژی باشگاه بحث کنیم، و از راهکارها و شیوه های کاری آنها به خوبی آگاهی پیدا کنم. به نظرم این حداقل چیزی است که باید نسبت به آن اطلاعات کافی داشته باشم.

 

مالدینی در ادامه صحبت های خود گفت:

 

    من هیچ شرطی برای آنها تعیین نکرده ام، اما من سالها زودتر از این افراد در باشگاه حضور داشته ام و برای این تیم بازی کرده ام بنابراین این حق را دارم که چنین مسائلی را از آنها پرس و جو کنم. دو مانع اصلی بر سر راه است: نبود مسئولیت مستقیم در حوزه مدیریت، و عدم شفافیت در مورد پست پیشنهادی به من.

 

پائولو مالدینی از معدود بازیکنانی است که تنها در یک باشگاه توپ زد و طی دوران حضور ۲۴ ساله خود در میلان توانست هفت قهرمانی سری آ و پنج قهرمانی باشگاه های اروپا را به دست آورد. مدافع سابق تیم ملی ایتالیا برنامه ها و اهداف خود در صورت بازگشت به باشگاه سابق خود را اینگونه تشریح کرد:

 

    مسئولان جدید میلان به من گفته اند که قصد دارند میلان را بار دیگر به عنوان یکی از پنج قدرت برتر جهان معرفی و مطرح کنند. اما لازمه این کار اینست که با تمام وجود ۲۴ ساعته تلاش کرد. از چنین شرایطی بسیار خوشحال خواهم شد، اما لازم است بدانم که شرایط و وضعیت تیم دقیقاً چگونه است و در چه وضعیتی قرار خواهد داشت.

 

مالدینی در پایان در مورد آخرین مهلت برای توافق هم توضیحاتی داد:

 

    هیچ ضرب الاجلی تعیین نشده، اما به نظر همه چیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد. من برای انجام این کار عجولانه تصمیم گیری نخواهم کرد، و صادقانه بگویم که به برنامه های باشگاه خیلی خوشبین نیستم زیرا پروژه بسیار سنگینی را برای خود تعریف کرده اند. فقط لازم است به من ثابت شود که آنها با نیت و اهداف خوبی به میلان آمده و قصد کار کردن در این باشگاه را دارند، در آن صورت از تمام اعتبار و آوازه حرفه ای خود بهره گرفته و با تمام وجود با آنها همکاری خواهم کرد. من خودم را کاملاً متعهد می کنم که با همه وجود برای میلان کار کنم. متوجه باشید که در مورد باشگاه میلان بحث می کنیم، این یک مسئله شوخی یا بیهوده ای نیست.

 

 

 

منبع:وب سایت نود