۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
اختصاصی دی اسپورت؛

سپهر نقش جهان برابر کیمیا فرآیند متوقف شد

دی اسپورت :در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم سپهر نقش جهان اصفهان و کیمیا فرایند تهران از ساعت 15:15 در استادیوم دانشگاه آزاد خمینی شهر به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .
کد خبر: ۵۶۲۵۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم سپهر نقش جهان اصفهان و کیمیا فرایند تهران از ساعت 15:15 در استادیوم دانشگاه آزاد خمینی شهر به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .

 

در نیمه اول این دیدار بازیکنان نقش جهان بازی را بهتر شروع کردند و نبض بازی را دست گرفتند و دو موقعیت بدست اوردند که با بی دقتی مهاجمان این تیم به گل تبدیل نشد .

 

دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم با احتیاط به کار خود ادامه دادند و نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.


با شروع نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است فشار تیم میزبان بروی دروازه کیمیا فرایند افزایش پیدا کرد و بازیکنان تیم نقش جهان از یک ضربه کرنر استفاده کردند و توپی که توسط مدافعان کیمیا دفع شده بود توسط  سعید حیدری  در دقیقه 50 وارد دروازه کیمیا فرایند شد .

 

در ادامه تیم نقش جهان مقداری  عقب نشینی کرد و بازیکنان کیمیا فرایند چند شوت به سمت دروازه تیم اصفهانی شلیک کردند که البته درخشش دروازه بان این تیم مانع گلزنی مهاجمان کیمیا فرایند شد.


در دقایق پایانی بازی و در حالی که فقط دو دقیقه  تا پایان مسابقه  زمان باقی مانده بود بازیکنان کیمیا فرایند از شلوغی درون محوطه جرمیه نقش جهان استفاده کردند و گل تساوی را در دقیقه 93 وارد دروازه حریف ردند.

 

نقش جهان با این تساوی 6 شد و در رده  ششم جدول گروه اول قرار گرفت.

کیمیا فرایند نیز با این تساوی  3  امتیازی شد و در رده یازدهم جدول گروه اول قرار گرفت .