۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

علی نظرمحمدی:به هیچ عنوان چشم به صعود نداریم!

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از برد مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بازی با مس بسیار سخت و سنگین بود و می دانستیم که تیم مس تیم بزرگی است.
کد خبر: ۵۶۲۷۱

به گزارش "دی اسپورت"، وی با اشاره به تمرین نکردن بازیکنان سپیدرود رشت اظهار کرد: ۴ روز قبل از بازی تمرینات خود را شروع کردیم اما ۳ امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت تا روند پیروزی هایمان ادامه داشته باشد.

نظرمحمدی افزود: برای این بازی نگرانی زیادی داشتم چون می دانستم تیم برای انجام ۹۰ دقیقه بازی به هیچ وجه آماده نیست و این موضوع در بازی مقابل مس به وضوح دیده شد.

سرمربی سپیدرود رشت ضمن تشکر از حسین هدایتی برای کمک مالی وی به این تیم، تصریح کرد: پرداخت پولی که از سوی هدایتی انجام شد از لحاظ روحی و روانی به اعضای این تیم کمک بسیاری کرد.

وی با بیان اینکه با صدر نشینی سپیدرود توقعات بالا رفته است؛ افزود: استراتژی ما بقا در بالای جدول است و به هیچ وجه چشم به صعود نداریم زیرا تیم از لحاظ لجستیکی بسیار در سطح پایینی قرار دارد و نباید مشکلات را پشت موفقیت ها پنهان کنیم.

نظرمحمدی در پایان اظهار داشت: فوتبال رشت پتانسل حضور در سطح اول فوتبال را دارد ولی باید بدانیم تنها از لحاظ نیروی انسانی قوی است ولی از لحاظ سخت افزاری بسیار ضعیف است و باید مدیران شهری و مسئولان فکری به حال و روز فوتبال رشت بکنند.