۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

عابدینی:هیچکس نگفته نبایدکره راببریم

دی اسپورت: عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: فکر اینکه گفته باشند مقابل کره نباید به برتری برسیم را از ذهن خود دور کنید چرا که صحت ندارد.
کد خبر: ۵۶۳۶۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": امیر عابدینی  درباره  حواشی زیاد پیرامون برگزاری مسابقه ایران و کره جنوبی اظهار داشت: دیگر فکر نمی کنم مخالفی وجود داشته باشد و همه موافق برگزاری مسابقه هستند. امام جمعه تهران روز جمعه با صحبت هایش اتمام حجت کرد و پاسخ کسانی که مخالف بودند را داد. ببینید این طبیعت کار ماست و نباید خللی در اعتقادات ما به وجود بیاورد و نمی آورد. 

وی افزود: هر کاری که بخواهد صورت بگیرد موافق و مخالفان خاص خودش را دارد. در باره بازی ایران و کره هم همین مساله صدق می کند. نه کسانی که موافق این برگزاری بازی هستند نباید خود را جدا از روز تاسوعا بدانند و نه کسانی که مخالف برگزاری بازی هستند باید این روز را فقط برای خودشان بدانند همه ما مسلمان و شیعه هستیم و روز تاسوعا برای همه ماست. 

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در پاسخ به ادعای برخی از سایت های کره ای مبنی بر اینکه به ایرانی ها گفته شده تا در این بازی به برتری نرسند اذعان داشت: فکر این مساله را هم از ذهن خود دور کنید. اصلا چنین چیزی صحت ندارد. اگر قرار بود نبریم خب اصلا بازی نمی کردیم و می گذاشتیم نتیجه 3برصفر به سود کره جنوبی شود. امیدوارم این بدبینی ها از بین برود و به ماهیت فوتبال فکر کنیم نه چیز دیگری. 

وی درباره برنامه های ویژه ای که قرار است در روز سه شنبه انجام شود و همچنین یاحسین گفتن مردم بعد از گل  احتمالی ایران بیان داشت: قرار نیست مراسم ویژه ای برگزار  شود. روز تاسوعاست و سعی می کنیم ورزشگاه آزادی را مهیای این روز عزیز کنیم تا مردم در کنار دیدن فوتبال عزاداری هم داشته باشند. قرار است اگر تیم ملی به گل رسید شعارهای اینگونه هم سر داده شود.

عابدینی در پایان گفت: امیدوارم بازی روز سه شنبه در بهترین شرایط ممکن به انجام برسد و در نهایت تیم ملی فوتبال ایران برنده این مسابقه حساس باشد.



برچسب ها: عابدینی