۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

ساکت:باید از تداخل تاریخی درس بگیریم

دی اسپورت: مدیر سازمان تیم های ملی گفت: بازیکنان جوانان آینده فوتبال کشور هستند.
کد خبر: ۵۶۳۸۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": محمدرضا ساکت در مراسم بدرقه تیم  جوانان ایران گفت: در کار بسیار سنگینی که در چندماه گذشته فدراسیون درگیرش بوده تیم‌های ملی جوانان در حال اعزام است و این کاروان تاسوعایی در روز تاسوعا اعزام می‌شود. ارزیابی کمیته جوانان از این تیم بسیار مثبت است. میانگین قدی خوبی  دارد. با تیم‌های لیگ برتری نفت و سایپا هم بازی دوستانه انجام دادند و از فرکی و دایی که بستر بازی دوستانه را فراهم کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوانان آینده فوتبال کشور هستند و امیدوارم که فدراسیون از این افراد حمایت بیشتری کند. پیروانی سرمربی تیم تمام استان‌ها را رصد کردند و سعی کردند بهترین‌ها را انتخاب کنند.

مدیر سازمان تیم های ملی درباره برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا بیان داشت:مردم ما در موارد مشابه امتحان خود را پس دادند.مراسم ویژه‌ای هم در روزهای تاسوعا و عاشورا داریم. برای روز مسابقه هم وزارت ورزش و کمیته فرهنگی و روابط عمومی سازمان لیگ و شخص علیپور محوریت مسائل فرهنگی این مسابقه را بر عهده دارند.شهرداری منطقه 5 با تمام ظرفیتش وارد شده است. کانون‌های هواداری پرسپولیس و استقلال در این مسابقه بسیار فعال هستند. جلسات مختلفی هم با بخش‌های مختلف برگزار شده تا یک فضای کاملا حسینی در روز مسابقه داشته باشیم. نتوانستیم زمان مسابقه با کره جنوبی را تغییر دهیم. فردا یکشنبه جلسه نهایی نهادهای مختلف فرهنگی برای برگزاری بازی ایران و کره برگزار می‌شود.پیش‌بینی می‌کنیم یک حسینیه بزرگ به بزرگی ورزشگاه آزادی داشته باشیم.

وی درباره اینکه چرا به زمان مسابقه پیش از این ها اعتراض نکردند و اینکه انصار حزب الله به برگزاری این بازی اعتراض کردند، گفت:دغدغه همه متدینین باید محترم شمرده شود.فراموش نکنیم که  تطبیق تاریخ قمری با تاریخ خورشیدی کمی سخت است ضمن اینکه روزهای فیفا هم محدود است اما اگر ما شانس می‌آوردیم در قرعه‌کشی در این روز میهمان می‌شدیم شرایط فرق می‌کرد که این اتفاق هم نیفتاد و ما میزبان مسابقه شدیم. در نهایت باید از این تداخل درس بگیریم و برای سال‌های آینده کاری کنیم که این اتفاقات تکرار نشود. فدراسیون فوتبال در این بخش به کمیته روابط بین‌المللش مأموریت ویژه داده است.

ساکت درباره مشکل تیم ملی در بازگشت از ازبکستان اظهار داشت:این اتفاق یک مسئله اداری بود که حل شد. مشکل خاصی نبود.



برچسب ها: ساکت