۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
نصرتی:

نباید تحت تاثیر جوسازی کره ای ها قرار بگیریم

دی اسپورت: مدافع تیم فوتبال ماشین سازی گفت: با پیشنهاد خطیبی و مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفتیم بخشی از قراردادهای خود را به بازیکن تیم فوتبال نابینایان اهدا کنیم.
کد خبر: ۵۶۴۰۶

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": محمدنصرتی درباره برتری 11برصفر ماشین سازی در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: برای اینکه در تعطیلات لیگ در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم  کادر فنی تیم چنین بازی هایی را برنامه ریزی می کند. امروز هم مقابل تیم منتخب تبریز بازی کردیم که البته چندان قدرتمند نبود و به همین دلیل توانستیم با اختلاف گل زیادی پیروز شویم. البته ناگفته نماند که بازیکنان ماشین سازی توانسته اند در چند هفته اخیر به هماهنگی لازم برسند و این موضوع هم در پیروزی های اخیرمان تاثیرگذار بوده است. 

وی درباره حضور بهزاد زادعلی اصغر بازیکن تیم فوتبال نابینایان در تمرین امروز ماشین سازی عنوان کرد: از دیدن این بازیکن خیلی خوشحال شدم. رسول خطیبی به همراه سهرابی مدیرعامل باشگاه دست به اقدام  خیری زدند و از این بازیکن دعوت کردند تا در تمرین حاضر شوند همچنین پیشنهادی صورت گرفت که بخشی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی نیز به دلیل مشکلات مالی که زادعلی اصغر دارد به او تعلق بگیرد. بزرگ تر های تیم به همه بازیکنان این موضوع را اطلاع دادند و استقبال خوبی هم از سوی همه بازیکنان شد. 

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تصریح کرد: مطمئن باشید این کارهای خیر در آینده باعث موفقیت ما می شود امیدوارم بتوانیم با کاری که انجام دادیم مشکلات مالی این بازیکن بااستعداد را حل کنیم. درست است که او چشمانش نمی بیند اما به نظر من دلش کاملا روشن است و از استعداد بسیار خوبی هم برخوردار است. 

نصرتی که سابقه بازی مقابل  کره جنوبی را در زمان حضورش در تیم ملی دارد درباره بازی ایران و کره بیان داشت: بازی کره مقابل قطر را تقریبا به صورت کامل دیدم . به هرحال کره جنوبی همواره یکی از قدرت های برتر آسیا بوده و امسال هم در بخش هجومی از بازیکنان خوبی برخوردار است. شاخص ترین آنها هم مهاجمی است که در تاتنهام بازی می کند. البته آنطور که من در بازی با قطر دیدم کره ای ها از دروازه بان مطمئنی برخوردار نیستند ودر مجموع در فاز دفاعی در چند بازی اخیر ضعیف عمل کردند. در ضمن یکی از مدافعان اصلی آنها به خاطر اخراجش در بازی با قطر در این مسابقه غایب است. تیم ملی کشورمان می تواند از همین ضعف کره استفاده کرده و یک پیروزی دیگر به دست بیاورد. 

مدافع سابق تیم ملی در پایان گفت: ایران در بخش دفاعی خیلی خوب نشان داده و مقابل ازبکستان هم یک بازی منطقی از خودش به نمایش گذاشت. اگر بتوانیم کره را در تهران شکست دهیم به نظر من 80 درصد راه صعود را طی کردیم. شنیده ام کره ای ها با زدن ماسک در زمان ورودشان به تهران و همچنین برخی رفتارهای دیگر در پی جو سازی علیه ایران بودند اما ما باید بدون توجه به این مسایل برای پیروزی به میدان برویم. البته نباید این بازی خیلی تحت الشعاع مسایل سیاسی قرار بگیرد به هرحال تاریخ این مسابقه از سوی فیفا تعیین شده و من مطمئنم می تواند یک فرصت خوب برای نشان دادن اتحاد مردم ایران به  جهان باشد. قطعا در روز تاسوعا شاهد عزاداری مردم و هواداران در استادیوم آزادی هستیم که انشاالله در پایان با پیروزی تیم ملی کشورمان همراه باشد.



برچسب ها: نصرتی کره