۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

سکوت فدراسیون والیبال در انتخاب جانشین لوزانو

دی اسپورت:مسئولان فدراسیون والیبال عجله‌ای برای انتخاب مربی تیم ملی ندارند چرا که تیم ملی والیبال تا چند ماه آینده مسابقات مهمی در پیش رو ندارد.
کد خبر: ۵۶۴۵۹

به گزارش "دی اسپورت":مسئولان فدراسیون والیبال عجله‌ای برای انتخاب مربی تیم ملی ندارند چرا که تیم ملی والیبال تا چند ماه آینده مسابقات مهمی در پیش رو ندارد.

 در رقابت‌های المپیک ریو که با صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی همراه بود لوزانو هدایت ملی‌پوشان والیبال کشورمان را بر عهده داشت. این مربی آرژانتینی که جانشین کواچ شده بود نتوانست آنچنان که باید نظر مثبت اهالی والیبال را به خود جلب کند.

 

با پایان قرارداد لوزانو با فدراسیون والیبال ایران، صحبت‌های زیادی درباره انتخاب جانشین این مربی در تیم ملی والیبال مطرح شد که در این میان نام مربیانی همچون آلکنو، آنتیگا، سیچلو  و... شنیده شد.

 

با این حال مسئولان فدراسیون والیبال عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارند چرا که تیم ملی والیبال تا چند ماه آینده مسابقات مهمی در پیش ندارد و احتمال این که سرمربی تیم ملی پیش از رقابت‌های پلی‌اف لیگ والیبال معرفی شود بسیار زیاد است تا سرمربی آینده تیم ملی بتواند لیگ والیبال ایران را هم از نزدیک تماشا کند  و شناخت بیشتری از والیبال کشورمان پیدا کند.

 

به نظر می‌رسد در بین گزینه‌های خارجی، سیچلو از شانس خوبی برای سرمربیگری تیم ملی برخوردار است. این مربی که از زمان ولاسکو در تیم ملی حضور داشته شناخت خوبی از والیبال ایران دارد. هر چند تنها مشکل سیچلو این است که این مربی آرژانتینی در میادین بزرگ تجربه سرمربیگری ندارد.

 

از سوی دیگر شنیده می‌شود برخی بازیکنان باتجربه تیم ملی به دنبال فراهم آوردن حضور یکی از مربیان ایرانی در راس تیم ملی والیبال کشورمان است که البته بعید است فدراسیون والیبال با این پیشنهاد موافقت کند.

 

 

 

 

منبع:میزان