۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مسعود نظرزاده: محکوم به برد بودیم

بعد از برد شیرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مقابل سردار بوکان که با نتیجه سه بر یک انجامید ، مسعود نظرزاده کاپیتان بوشهری ها نظراتش را در خصوص این بازی بیان نمود.
کد خبر: ۵۶۴۹۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، بعد از برد شیرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مقابل سردار بوکان که با نتیجه سه بر یک انجامید ، مسعود نظرزاده کاپیتان بوشهری ها نظراتش را در خصوص این بازی بیان نمود.

 

نظرزاده با بیان اینکه در این بازی محکوم به برد بودیم گفت: ما امروز می توانستیم بهتر از این ظاهر شویم و اگر این بازی را بردیم دلیلش این بود که محکوم به برد بودیم و ما باید بازیهای خانگی را ببریم تا به مرحله بعدی فکر کنیم.

 

وی در ادامه افزود: ما بعد از بازی با ذوب آهن باید روی تفکراتمان بیشتر کار کنیم و تحت تأثیر آن بازی قرار نگیریم و حریفان را دست کم نگیریم و آن انرزی را که در بازیها قبل گذاشتیم در این بازی نداشتیم و می توانستیم برد راحتی داشته باشیم .

 

هافبک شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اخراج خدابنده لو نیز افزود: اخراج تصمیم داور مسابقه بود و درگیری لفظی که با بازیکن خودی بود.

 

کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص عملکرد داور مسابقه نیز اینطور بیان نمودند: داور در بعضی صحنه ها به ضرر ما سوت زد ولی سوتهای وی تأثیری در روند مسابقه نداشت و راضی هستیم.

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری