۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
درگفتگو با دی اسپورت؛

یوسف نادریان:بازیکنان قدر موقعیت ها را نمی دانند

دی اسپورت:موقعیت های فراوانی روی دروازه حریف ایجادکردیم ولی بازیکنان جوان ما قدر موقیعت را ندانستند و به راحتی آنها را به هدر دادند و به یک امتیاز بسنده کردیم.
کد خبر: ۵۶۶۳۱

یوسف نادریان سرمربی تیم کاسپین قزوین بعد از تساوی تیمش برابر تیم شهرداری تبریز به خبرنگار "دی اسورت" گفت : بازی خوبی مقابل شهرداری انجام دادیم و موقعیت های فراوانی بروی دروازه حریف به وجود آوردیم  ولی بایکنان جوان ما قدر موقیعت را ندانستند و به راحتی آنها را به هدر دادند و به یک امتیاز بسنده کردیم.

 

نادریان در خصوص قضاوت داور بازی  گفت : داور در حد متوسط  قضاوت  کرد و اتفاق خاصی در محوطه جریمه ها نیفتاد و در هر صورت به او خسته نباشید عرض می کنم .

 

سرمربی کاسپین در خصوص امکانات باشپاه کاسپین قزوین تصریح کرد :خداراشکر از شرایط سخت افزاری خوبی برخوردارند و تا جایی که می توانند  برای ما امکانات را فراهم می کنند  تا با تمرکز بیشتری تمرینات را انجام دهیم.

 

وی در پایان در خصوص پرداخت قرارداد بازیکنان نیز گفت : مدیریت باشگاه قول داده اند که تا قبل از بازی مقابل نیرو زمینی درصدی از قرار داد بازیکنان را پرداخت کنند تا  با روحیه ای بالا به مصاف این تیم برویم.



ترند های روز