۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

سرمربي صفاهان: میخواهیم نماینده ی خوبی برای استان اصفهان باشیم

دي اسپورت:صفاهان اصفهان در اوين ديدار خود توانست از سد نماينده يزد عبور كند.
کد خبر: ۵۶۶۷۵

به گزارش"خبرگزاري دي اسپورت"،مصاحبه علي مظاهري سرمربي جوان صفاهان را با خبرنگار ما بخوانید.

*لطفا خودتان را معرفی کنید؟

علی مظاهری هستم متولد ۱۳۶۹/۸/۲۴ودارای مدرک مربیگری Bآسیا. مربی سابق تیم های ذوب اهن،صفاهان،منتخب اصفهان،پتوی لاله ودرحال حاضر به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان صفاهان فعالیت میکنم.

*از وضعیت تیمتان توضیح دهید؟

ما با یک برنامه ریزی بلند مدت تیم خود را با اکثر بازیکنان جوان و مستعد و همچنین تلفیقی از بازیکنان باتجربه تشکیل دادیم و هدف گزاری هایی انجام داده ایم که خدا راشکر تا اینجای کار موفق بوده ایم و انشاالله بازی به بازی بهتر خواهیم شدو روند روبه جلو خواهیم داشت.

همانطور که میدانید اکثر بازیکنان جوان همواره به فکر حمله کردن هستن و این امر باعث شده تیم ما شکل کاملا تهاجمی به خوش بگیره،البته ماباید این موضوع را برای این بازیکنان تفهیم کنیم که در فوتبال باید بین اصل دفاع و اصل حمله تعادل برقرار باشد تا انشالله بتوانیم نتایج مناسب را کسب کنیم.

*از شرایط بازی اول صفاهان بگویید؟

همانطور که میدانید بازی اول درهر تورنمنت و هر لیگ بسیار مهم و حائز اهمیت است.بازی اول ما در استان یزد و شهرستان بهاباد باتیم انصار بهاباد بود.طبیعتا چون شناختی ازاین تیم نداشتیم ۲۰دقیقع اول بازی این تیم را محک زدیم و شناخت خوبی پیداکردیم.

درنیمه اول موقعیت های خوبی کسب کردیم وحتی یک ضربه هم به تیر دروازه حریف برخورد کرد اما بازی با نتیجه ۰-۰ به رختکن رفتیم.

دربین ۲نیمه باتوجه به آنالیزی که از تیم حریف بدست اوردیم وهمچنین شرایط نامناسب زمین ترفند وتاکتیک خودمان را به بچه ها تفهیم کردیم ودرنیمه دوم توپ و میدان دراختیارمان بود وخداراشکر توانستیم بازي را ببريم و۳امتیاز شیرین از این بازی خارج خانه کسب کنیم.

البته تیم انصار هم تیم دست و پا بسته ای نبود چند صحنه خطر روی دروازه ما ایجاد کردند.دراخر من از تمام بازیکنان و اعضا کادر تیم بابت زحمتی که کشیدند تشکر میکنم.

*صحبت آخر

امیدوارم که انشاالله به یاریه خدا و با دعای خیر مردم خوب اصفهان بتوانیم به هدف خود برسیم و نماینده ی خوبی برای استان اصفهان باشیم.

 

 

مطلب مرتبط:

جدول لیگ دسته سوم فوتبال

نتایج هفته اول لیگ دسته سوم



ترند های روز