۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
درگفتگو با دی اسپورت؛

جهانبخش جعفری : مقابل نوژان محکوم به برد هستیم

دی اسپورت :در مقابل تیم کرجی محکوم به برد هستیم تا به امید خدا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم 
کد خبر: ۵۶۷۱۰

جهانبخش جعفری سرمربی تیم کیمیا فرایند تهران در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" در خصوص دیدار تیمش مقابل نوژان البرز گفت:در چند روز گذشته تمرینات منظم و خوبی را برگزار کردیم و بازیکنان نیز در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و در مقابل این تیم   محکوم به برد هستیم تا به امید خدا شرایط خود را  در جدول  بهبود ببخشیم.


وی در ادامه گفت : کیفیت بازی ما هفته به هفته در حال بهتر شدن است  و با توجه به اینکه تا حدودی بازی های سخت خود را انجام داده ایم امیدواریم در 4بازی آینده امتیازات لازم را بدست آوریم  تا بتوانیم  خود را به بالای جدول برسانیم.

 

جعفری در خصوص داشتن محروم یا مصدوم مقابل شهباز نوژان تصریح کرد :علی واقف را به دلیل اینکه هفته قبل مقابل نقش جهان کارت قرمز دریافت کرد را در اختیار نداریم ولی بقیه بچه های تیم مشکلی از لحاظ اخطار یا مصدومیت ندارند و در شرایط خوبی به سر می برند .

 

سرمربی کیمیا در پایان گفت : جا دارد از طریق این رسانه  خدمت بازیکن با اخلاق تیم خودمان مصطفی چراغی که دو سه روز است که پدر بزرگوارشان را از دست داده اند تسلیت عرض کنم  و از خداوند متعال برای او آروزی صبر و بردباری  می کنم.