۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
اختصاصی دی اسپورت/ هفته سوم لیگ برتر جوانان استان بوشهر

شکست خانگی پارس دشتستان+ تصاویر

هفته سوم لیگ برتر جوانان استان بوشهر با شکست خانگی پارس دشتستان انجامید.
کد خبر: ۵۶۷۶۷

پارس دشتستان   2   پاس گناوه  3

 

 

هفته سوم لیگ برتر جوانان استان بوشهر

 

گلهای پارس:


علی فقیه(74 پنالتی) ، سعید خلیفه (80)

 

گلهای پاس:


پرهام بشکانی (35) ، محمد امین حسینی (45) ،حسین احمدی (3+90)



ورزشگاه:

 

تختی برازجان

 

داور:

 

احمد محمدی به کمکهای: حسین هنرمند و فرهاد محمدی

 

اخطار:

 

محمدامین کشتکار (پارس )حمید فرهادی (پاس)

 

 

پارس دشتستان:

 

علیرضا مختاری، مهران تراب، محمدامین کشتکار، احمدرضا رحیمی، فرشاد فیروزی ، حمیدرضا شولی فر(46 علی فقیه)، مجید ابراهیمی، علیرضا محمدپور(46 سجاد میهندوست)، رضا کریمی، سعید خلیفه، محمدامین دشتی(سینا ده دار)

 
سرمربی:

 
محسن بازدار


پاس گناوه:


محمدرئیسی، رضا غلامپور، حسین احمدی ، پرهام بشکانی، سیدامیرضا موسوی ، امیرعباس نعیم زاده(علیرضا بهروزی)، امیررضا حسن پور(بهروز فروتن منش)، علیرضا حیدری ، حمیدرضا یوسفی ،میلاد دریایی(حمید فرهادی ) ، محمدامین حسینی

 
سرمربی:

 
مصطفی ربیعی



شرح بازی:

 

تیم پارس که در زمین خود بازی می کرد حساب ویژه ای برای کسب این سه امتیاز داشت و از اینرو آنها روی فرارهای محمدامین کشتکار از چپ، شولی فر از راست و جنگندگی و بازیسازی فیروزی در میانه میدان دل بسته بودند و تا حدودی در این امر موفق بودند و در همان نیمه اول بازی را در اختیار داشتند ولی عدم توانایی در امر گلزنی مشکلی بود که این تیم را آزار می داد و در بازی امروز هم آنها تیم پاس را در زمین خود حبس کرده بودند و پاسی ها دل به ضد حملات بستند که در این امر به خوبی موفق بودند و این تیم گناوه ای نشان داد که تبحر خاصی در این امر دارد البته نباید از عملکرد ضعیف خط دفاعی پارس هم غافل شد که در نیمه اول از روی دو اشتباه دو گل دریافت کردند تا نیمه اول با برتری پاسی ها به پایان برسد.

 

در نیمه دوم محسن بازدار با فرستادن علی فقیه به میدان فشار را روی دروازه پاس چند برابر کرد تا دفاع چند لایه این تیم را باز کند که در این امر هم موفق شدند و دو گل خورده را جبران کردند ولی باز هم پارسی ها از نقطه ای ضربه خوردند که در نیمه اول دو بار آن را تجربه کردند و ضد حمله پاسی ها در روزی که خط دفاعی پارس ضعیف ظاهر شد موجبات برد شیرین این تیم گناوه ای را فراهم کند و انها از موقعیت های خود به خوبی استفاده کردند و موفق به کسب سه امتیاز شیرین شدند ، سه امتیاز که سرمربی پاس هم آن را باور نداشت.

 

لحظات حساس بازی:

 

دقیقه27: ضربه کاشته فرشاد فیروزی از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.

 
دقیقه30: محمدامین کشتکار در موقعیتی مناسب و در حالی که دروازه بان راذپیش رو داشت ، توپ را به دستان محمد ریسی سنگربان پاس کوبید تا این فرصت برای پارس از دست رفت.

 
دقیقه34: ضربه کاشته و مستقیم علیرضا  حیدری هافبک پاسی ها با واکنش زیبای مختاری به کرنر رفت.

 
دقیقه35( گل اول پاس): ضربه کرنر حمیدرضا یوسفی درون محوطه جریمه پارس با پروازه بلند پرهام بشکانی و ضربه سر این بازیکن گل اول بازی را رقم زد.

 
دقیقه45:( گل دوم پاس) در حالی که بازیکنان پارس در زمین پاس تجمع کرده بودند در یک ضد حمله محمد امین حسینی از غفلت مدافعان پارس استفاده کرد و در مصافی تک به تک برای بار دوم دروازه پاس را باز کرد.

 

دقیقه 70: امیررضا حسن پور در ضد حمله پاسی ها صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک با خروج به موقع مختاری سنگربان پارس مواجه شد تا این فرصت مناسب را از دست بدهد.

 

دقیقه 74( گل اول پارس): فرار محمد امین کشتکار درون محوطه جریمه با خطای مدافعان پاس مواجه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد که این ضربه را علی فقیه کاپیتان پارس تبدیل به اول این تیم کند.

 

دقیقه 76:فرشاد فیروزی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت تا این فرصت خوب برای پارسی ها از دست برود.

 

دقیقه 80( گل دوم پارس): حرکت پا به توپ سعید خلیفه در پشت محوطه جریمه و ضربه دیدنی این بازیکن دور از دستان محمد رئیسی وارد دروازه شد تا شاهد یک سوپر گل از این بازیکن خلاق باشیم.

 

دقیقه 93( گل سوم پاس ): بر خلاف جهت بازی باز هم این پاس بود که در یک ضد حمله صاحب گل سوم شد که فرار حسین احمدی از کمند خط دفاعی پارس و ضربه تمام کننده این بازیکن درون دروازه قرار گرفت تا این تیم گناوه ای به یک برد ارزشمند در این دیدار دست پیدا کند.

 

 

گزارش: محمدرضا زائری