۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

مرفاوی:زور گل زدن به فولاد نداشتیم

دی اسپورت: سرمربی تیم صبا گفت:زور گل زدن به فولاد نداشتیم.
کد خبر: ۵۶۸۵۴

به گزارش" دی اسپورت": صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد اظهارداشت: عذرخواهی می کنم از اینکه در کنفرانس قبل از بازی حاضر نبودم. تعاملی وجود نداشت و نتوانستم بیایم.

وی درباره بازی گفت:  به تیم فولاد تبریک می گویم فولاد از ما خیلی بهتر بود و ما فوتبالی خوبی ارایه نکردیم. همه بد بودیم در روزی که می توانستیم خوب باشیم بد بودیم. فولاد موقعیت های خوبی داشت آنها در ضدحمله و پاس های بلند توانستند بازی خوبی را ارایه دهند. ما باید بیشتر از این کار کنیم تا در بازی های آینده این باخت را جبران کنیم. امروز همه تیم ما بد بودند و من از کسی گله ای ندارم. زور گل زدن نداشتیم. اگر دو ساعت دیگر هم بازی می کردیم نمی توانستیم گل بزنیم. 

سرمربی صبا خاطرنشان کرد:امروز تاکتیک های ما بهم خورد. ما برای گرفتن امتیاز آمده بودیم اما فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد یک روز خیلی خوبیم و روز بعد خوب نیستیم. امروز روز بد ما بود. 

مرفاوی در پایان گفت: ما 4 بازیکن اصلی مان را نداشتیم ترکیب مان ناقص بود. تعطیلی های لیگ به ما خیلی ضرر زد. این تعطیلات برای میزبان ممکن است خوب باشد ولی برای تیم های مهمان ضرر دارد. ضمنا بازیکنانی که در زمین گذاشتیم تلاش خودشان را کردند اما در کار تیمی موفق و هماهنگ نبودند. من از تیمم ناراضی نیستم. انشاالله که بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.



برچسب ها: مرفاوی
ترند های روز