۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
نماینده دولت امید دست بکار شود

قهر استاندار با پاس مدعی!

شش هفته از بازی های لیگ دسته دوم فوتبال کشور می گذرد و همچنان جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس همدان خالی از مسوولانی است که تا همین چند فصل اخیر برای پیدا کردن جا دنبال صندلی بودند!
کد خبر: ۵۶۸۵۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حتی در روزی که پاس سه امتیاز شیرین مقابل شاهین بوشهر دشت کرد و سه امتیاز شیرین تر از عسل را کمیته انضباطی به حسابش ریخت، بازهم شاهد خالی بودن صندلی های جایگاه میهمانان ویژه استادیوم بودیم.


به واقع این وضعیت از سوی محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رئیس هیات مدیره پاس قهر است یا کینه ای که کهنه شده!


استاندار همدان بابت سقوط پاس و دروغ پردازی های برخی در فصل گذشته به شدت دلخور است اما این دلیل نمی شود که دو این کینه به چشم مدیریت و اعضای این تیم در فصل جاری برود!


براستی استاندار چرا باید اینگونه نسبت به تیمی که نام خودش در راس اساسنامه و هیات مدیره غیرفوتبالی! آمده بی تفاوت باشد.


آیا وقت آن نرسیده که پاس را بعد از شش هفته و طعم صدرنشینی، دست نوازش کشید. آیا حق بازیکنان پاس بویژه آنهایی که به هزار امید و برای بردن نان به سفره زندگی شان از شهرهای دور و نزدیک عضو پاس شده اند، باید چوب گذشتگان را بخورند.


آیا تیم هایی که سال ها سقوط را تجربه کردند، دیگر نتوانستند به رده بالاتر برسند.


 مشکل پاس در این سال های گذشته عدم نظارت کافی و نابسامانی مالی بوده است که باعث انباشته شدن بدهی ها، بی بهره مانده از بازیکنان و کادر فنی توانمند و فقدان یکپارچگی در تمامی ساختار باشگاه بوده است.


حالا در این تیم هواداران همدل و همسو پاس را حمایت می کنند، مدیرعامل وقت و بی وقت در خدمت تیمش است و حتی فرصت دیدن خانواده اش را ندارد. کادر فنی و بازیکنان نیز سکوت اختیار کرده و تمرکزشان بر نتیجه گیری است.


با این حال پولی در بساط نیست و  این برای ادامه کار نگران کننده خواهد بود.


طبیعی است پس از هر پیروزی دلخوشی تیم پاداش های دریافتی است و تداوم روند نتیجه گیری نیز می بایست با تزریق اعتبارات مالی برای عمل به تعهدات همراه باشد.


اما این روزها خبری از این حمایت لازم نیست! خبری از حمایت به موقع نیست. همچنان قهر استاندار همدان در پیش است و شاید این منجر به شکستن کاسه صبر بازیکنان شود.


امسال که استاندار به مدیرعاملی جوان و در عین حال بومی و پاشنه کشیده اعتماد کرده و تا به اینجا هم تمام کارهای روی زمین افتاده را حل کرده است، انصاف نیست با غرور این مدیرعامل محجوب بازی کند.


محمدتقی رحیمی بی ادعا و صرفا برای اینکه ثابت کند هنوز هم می توان پاس را پایدار نگه داشت، این ریسک را پذیرفت. انتظار می رود استاندار همدان دست این مدیرعامل جوان را بگیرد نه اینکه پس بزند!


استاندار همدان در دو فصل اخیر جانانه از پاس حمایت کرد. امید هواداران در این است که او در ماه های پایانی دولت تدبیر و امید نیز امید جونان شهر همدان را برای صعود پاس زنده نگه دارد. صعودی دوباره به لیگ یک و اثبات توانایی همدانی ها.

 

 

 


مطلب مرتبط:

جدول لیگ دسته دوم فوتبال فصل 96 - 95

برنامه کامل لیگ دسته دوم فصل 96 - 95 


 



ترند های روز