۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
اختصاصی دی اسپورت؛

سپهرنقش جهان با دست پر به اصفهان بازگشت

دی اسپورت : تعویض های طلایی سیمکانی کار ساز شد
کد خبر: ۵۶۸۶۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور عصر امروز دو تیم شهرباران تهران و نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان نقش جهان  با نتیجه دو بر یک تیم میزبان را شکست داد و این تیم با سه امتیاز شیرین به اصفهان برگشت.

 

بر اساس این گزارش مسابقه امروز از ساعت 15 در یک هوای خنک پاییزی در استادیوم دخانیات شهر تهران آغاز شد و در دقایق ابتدایی تیم شهرباران بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 5 این مسابقه از روی نقطه پنالتی دروازه نقش جهان را گشود.

 

در ادامه بازیکنان نقش جهان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و علی رغم اینکه در نیمه اول چند موقعیت خوب گلزنی داشتند ولی مهاجمان این تیم قدر موقعیت  ها را ندانستند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهر باران به پایان رسید.

 

در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است کادرفنی تیم نقش جهان یک تعویض طلایی انجام داد و یوسف معصوم زاده تازه نفس را وارد مسابقه کردند و از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توپ و میدان را در دست گرفتند و تیم شهر باران در لاک دفاعی فرو رفته بود تا اینکه در دقیقه 80 بازیکنان شهر باران پشت محوطه خودشان خطایی روی مهاجمان نقش جهان انجام دادند که یوسف معصوم زاده پشت توپ قرار گرفت و  با یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا توپ را وارد دروازه  شهر باران کرد و  خوشحالی را به اردوی این تیم آورد .


در دقایق پایانی با توجه به اینکه نقش جهانی ها از روحیه و انگیزه بالاتری برخوردار بودند توانستند روی یک کار گروهی زیبا در دقیقه 90 به وسیله مجید اسماعیل زاده به گل دوم برسند .


 در پایان بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپهر نقش جهان به پایان رسید و این تیم با دست پر به اصفهان بازگشت.

 

نقش جهان در پایان هفته ششم با کسب 9 امتیاز در رده نهم جدول گروه یک قرار گرفت و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرد.


شهر باران نیز با این شکست همچنان بدون امتیاز در رده 13 جدول رده بندی قرار دارد.