۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

مدیرعامل پاس: به برتری مقابل شاهین بوشهر نیاز مبرم داشتیم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: برای بازگشت به بالای جدول و تقویت روحیه اعضای تیم به برتری مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیاز مبرم داشتیم.    
کد خبر: ۵۶۸۶۴

محمدتقی رحیمی در پایان بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: شایسته این برد بودیم و توانستیم قدرت خود را به تیم حریف که صدرجدول را در اختیار داشت، دیکته کنیم.


وی افزود: در بازی امروز می توانستیم حتی با گل های بیشتری مقابل شاهین بوشهر پیروز باشیم اما کم دقتی بازیکنان سبب شد با همان تک گل نیمه نخست پیروزی را کسب کنیم.


رحیمی اضافه کرد: در بازی امروز با وجود در اختیار نداشتن چند بازیکن اصلی یک بازی تماشاگرپسند را ارائه دادیم و توانستیم سه امتیاز ارزشمند را برای بازگشت به جایگاه برتر گروه خود به دست آوریم.


وی با قدردانی از تشویق های گرم تماشاگران در بازی امروز گفت: به حمایت هواداران نیاز داریم و امروز با حضور آنها در ورزشگاه و تشویق های لازم سه امتیاز مهم را کسب کردیم.


وی در ادامه افزود: همه تلاش کادر فنی و بازیکنان حفظ این موقعیت صعودی در جدول رده بندی خواهد بود و می خواهیم در ادامه رقابت ها به نتایج بهتری نیز دست یابیم.


مدیرعامل پاس همدان با تاکید بر حمایت به موقع از این تیم گفت: انتظار داریم مسئولان حمایت به موقع از تیم داشته باشند تا بتوانیم شرایط موفقیت تیم را در آرامش کامل تداوم ببخشیم.


تیم پاس عصر امروز در هفته ششم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و از گروه سه برابر شاهین شهرداری بوشهر به برتری یک بر صفر دست یافت.