۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

خطیبی:مشکل مان بدنی بود

دی اسپورت: مربی تیم ماشین سازی گفت:برنامه هایمان را مقابل استقلال خوزستان اجرا نکردیم.
کد خبر: ۵۶۹۸۷

به گزارش" دی اسپورت": حسین خطیبی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که بازی را خوب شروع کردیم و برنامه هایی که داشتیم را نتوانستیم مقابل این تیم اجرا کنیم. استقلال خوزستان بازیکنان سرعتی و خوبی را دارد از این برنامه خود استفاده کرده و به گل رسیدند. ما هم می توانستیم مقابل این تیم نمایش خوبی داشته باشیم که این چنین نشد.

وی افزود: امروز با بی دقتی بازیکنان مان چند گل بدی را خوردیم که امیدوارم در بازی های بعد ماشین سازی بهتر عمل کند. در میانه  بازی توانایی خود را از دست دادیم و این باعث شد تا گل دوم را از استقلال خوزستان دریافت کنیم که این تمرکز تیم ما را از هم پاشید و بازیکنان ما دیگر نتوانستند به بازی برگردند. بعد از دریافت گل دوم بازیکنان ما سردرگم بودند و از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتند که باید با رفع این مشکل نقاط ضعف تیم خود را پیدا کنیم.

مربی ماشین سازی افزود:ما از همه هواداران خود معذرت خواهی می کنیم و باید این بازی را به نفع خود به پایان می رساندیم که چنین نشد و سعی خواهیم کرد تا بازی های بعد این باخت را جبران کنیم. بابت این باخت بسیار ناراحت هستیم و شاید مشکل بدنی تیم ما در نیمه دوم باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. امروز روز خوب دروازه بان ما نبود و چیزهایی که از بازیکنان مان خواسته بودیم را امروز اجرا نکردند. مقصر این باخت در وهله اول کادر فنی است که امیدواریم با آسیب شناسی و بررسی این باخت در بازی های بعدی نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان از دقیقه 75 به بعد از نظر بدنی دچار افت شدند گفت: از دقیقه 75 بازی در اختیار ما بود که نتیجه را جبران کنیم. بازیکنان ما در بین نیمه اول تمرکز خود را از دست دادند و بازی را رها کردند. این باعث شد تا در ادامه بازی به مشکل برخوردیم. ولی در نیمه دوم از نظر بدنی شرایط ایده آلی را نداشتیم و بازیکنان ما با افت شرایط بدنی مواجه شدند که این هم می تواند یکی از دلایل باخت تیم ما باشد. اولین بازی است که ما از نظر فنی و بدنی خیلی پایین بودیم و تیم همیشگی نبودیم. نسبت به بازی های قبلی که برگزار کردیم از بازیکنان خود رضایت نداریم. به غیر از بازی با تراکتور که 10 نفره بودیم بازی های خوبی را برگزار کردیم ولی این بازی اصلا خوب نبودیم و بازیکنان ما خودشان نبودند و بازی را رها کرده بودند. امیدواریم از هفته های بعد این مشکل حل شود و بازیکنان را به بازی های بعد برگردانیم. من باز هم می گویم که کادر فنی مقصر این باخت است و از هواداران عذرخواهی می کنیم. ما در این بازی تیموریان را نداشتیم و این برای ما مشکل ساز شده بود. تیموریان در میدان نقش بسیار خوبی را برای تیم ما دارد. امیدواریم که از بازی های بعد با اضافه شدن تیموریان میانه ما نیز خوب باشد. باز هم می گویم در این بازی مشکل اصلی بازی ما مشکل بدنی بود و امیدوارم دربازی های بعد این مشکل برطرف شود. 

خطیبی درباره داوری گفت: داوری نیز در این بازی تاثیر خود را گذاشت ولی ما همیشه به داوری احترام می گذاریم. ولی با توجه به اینکه کادر فنی استقلال خوزستان مصاحبه ای قبل از بازی درباره داوری داشتند این روی بازی تاثیر گذاشته بود و امیدواریم این داور از بازی های بعد قضاوت بهتری داشته باشد و کارت هایی بی مورد را به بازیکنان ما داد و عادلانه نبود.



ترند های روز